După campania începută în 2008, care se concentra asupra beneficiilor pentru producători, GEFCO işi face din nou auzită vocea printr-o campanie dezvoltată în mediul on-line.
Dezvoltată de agenţia W&Cie, campania reflectă noul impuls al strategiei comerciale a Grupului. Obiectivul este optimizarea lanţului de aprovizionare al clienţilor noştri, pentru a le aduce o mai mare rentabilitate a investiţiei.
Urmând o linie similară campaniei din 2008, GEFCO se poziţionează drept un “creator de valoare”, prin afişe electronice animate şi un film intitulat “Le chef d’œuvre” (Capodopera). Difuzat pe o perioadă de cinci săptămâni pe web-site-urile principalelor canale de presă economică şi financiară, filmul prezintă brandul GEFCO într-un mod original şi puternic. Graficul lanţului de aprovizionare GEFCO îşi primeşte locul în muzeul Louvre, umbrind faima Mona Lisei!
Privind dincolo de obiectivele de imagine, această campanie îşi propune să genereze trafic pentru noul web-site de afaceri www.gefco-business.net. Acesta include cinci spoturi video care propun soluţii la principalele probleme întâlnite de clienţii noştri din domeniul producţiei:
· Cum putem face lanţul de producţie mai competitiv?
· Cum putem optimiza distribuţia produselor?
· Cum putem îmbunătăti calitatea serviciilor?
· Cum putem diminua costurile logistice ale pieselor de schimb?
· Cum putem măsura performanţa lanţului de aprovizionare?
Această campanie internaţională, implementată in 18 ţări, vizează factorii de decizie din cele mai importante companii industriale.
Pentru a descoperi noul web-site şi cele cinci spoturi video, vizitaţi: www.gefco-business.net.
Pentru a viziona in avanpremieră filmul “Le chef d’oeuvre” vizitaţi //corporate.gefco.net/en/group/brand/advertising-campaign/ pentru a accesa varianta în limba engleză, şi //corporate.gefco.net/groupe/marque/campagne-publicitaire/ pentru varianta în limba franceză.