Încă de la finele anului 2009, GEFCO România a implementat o soluţie door-to-door pentru importatorul de articole sportive ANAKA. Cazul prezentat oferă detalii cu privire la aşteptările clientului, la soluţiile şi nu în ultimul rând la beneficiile acestuia.
Aşteptările Clientului
§ Administrarea fluxurilor de intrare din UK şi din Franţa în România
§ Administrarea comenzilor în depozitul propriu
§ Distribuţia către vânzătorii en-gros
§ 600 de referinţe diferite de administrat
§
Soluţiile Implementate
§ Serviciul de mesagerie datorită reţelei noastre europene pentru fluxurile de intrare (totalizând 160 de platforme)
§ Recepţia şi pregătirea comenzilor: preluare (descărcarea cutiilor/ paleţilor, sortiment/articol sau mărime, confirmarea recepţiei bunurilor, depozitarea articolelor sortate într-o zonă temporară timp de cel mult o săptămână), etichetare, ambalare (ridicarea bunurilor, verificarea lor, plasarea în cutii şi împachetarea paletului)
§ Distribuţia către vânzătorii en-gros prin sistemul de distribuţie naţională GEFCO
§ Ca şi serviciu viitor, vor fi putea fi administrate comenzile online (comenzi primite prin internet)
§
Beneficiile
§ Nivel ridicat al serviciilor
§ Echipă specială GEFCO responsabilă de toate operaţiunile
§ Cunoştinţe referitoare la clienţii principali (comercianţi en-gros / hipermarketuri): proceduri de descărcare, managementul comenzilor şi al livrărilor, etc.
§ Administrarea operaţiunilor cu valoare adăugată mare (100 secunde pentru o referinţă precum o pereche de adidaşi)
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}