GEFCO România, filiala grupului GEFCO, sărbătorește un deceniu de activitate și își consolidează poziția de al doilea cel mai mare furnizor de servicii logistice din țară. GEFCO România a raportat o cifră de afaceri de 52 milioane de euro pentru 2014, reprezentând o creștere de 10% față de 2013 și de 10 ori mai mult față de primul an de activitate. Luc Nadal, Președintele Consiliului de administrație GEFCO, a declarat: "Povestea de succes a GEFCO România demonstrează capacitatea Grupului de a răspunde celor mai dificile şi complexe nevoi ale clienţilor săi din întreaga lume, construind pentru ei soluţii complete pentru lanţul de aprovizionare, care le îmbunătăţesc competitivitatea şi le adaugă plus valoare. Această aniversare de 10 ani este, de asemenea, o oportunitate de a recunoaște munca excelentă a echipelor GEFCO România, care sunt pe deplin dedicate clienților și vizează excelența operațională."
Aniversarea celor 10 ani de activitate a GEFCO România a fost marcată printr-un eveniment de presă la care au participat Luc Nadal, Președintele Consiliului de administrație GEFCO, Pierre-Jean Lorrain, Director pentru regiunea Europa Centrală, Balcani și Orientul Mijlociu, Jérôme Chevrolet, Area Manager Balcani și Director general al GEFCO România și Bulgaria, precum și jurnaliști de la cele mai importante canale media.
GEFCO România – o poveste de succes în sectorul logistic
De la inaugurarea în 2005, filiala locală a grupului GEFCO a crescut constant. După numai un an de prezență în România, compania a reușit să își dubleze cifra de afaceri de la 5,2 milioane de euro in 2006 la 11,9 milioane Euro în 2007, iar numărul de salariați de la 16 la 34. În 2014, GEFCO România a avut o cifra de afaceri de 52 milioane de euro şi 106 angajaţi.
Astăzi, GEFCO România este al doilea cel mai mare operator logistic după cifra de afaceri şi unul dintre cei mai importanţi furnizori pentru industria auto locală, oferind o expertiză 360° în managementul lanțului de aprovizionare pentru cei peste 300 de clienţi. Poziţia sa de lider în logistica auto este demonstrată de faptul că filiala românească operează transportul pentru o treime din totalul vehiculelor produse în România.
"Subsidiara din România continuă să crească în fiecare an, într-un mediu în continuă schimbare și plin de provocări. GEFCO România este al doilea cel mai mare operator logistic de pe piață și dezvoltă în mod constant soluţii inovative şi competitive, bazându-se pe o expertiză solidă şi îndelungată în domeniul logisticii auto şi o cunoaştere profundă a sectoarelor industriale strategice, cum ar fi electrocasnicele şi electronicele. Soluţiile noastre multimodale includ utilizarea celor 8 platforme existente la nivel naţional, precum şi accesul direct la Marea Neagră prin portul Constanţa,ce conferă clienţilor şi partenerilor noştri variante strategice pentru dezvoltarea comerţului maritim. a declarat Jérôme Chevrolet.
Rezultate remarcabile în 2014 și obiective ambiţioase pentru 2015
GEFCO România datorează succesul dedicării constante pentru întrunirea aşteptărilor clienților actuali, concomitent cu identificarea oportunităților de creștere. În 2014, activitatea de Logistică pentru Vehicule Finite (FVL), competența de bază a GEFCO, a raportat o creștere importantă, GEFCO România transportând 155.000 de vehicule finite. Linia de business FVL se adresează producătorilor auto, precum și importatorilor și distribuitorilor, oferind o gamă largă de soluții, de la scheme de transport simple la soluții multimodale de optimizare. Creșterea afacerii în 2014 este, de asemenea, un rezultat al proiectelor logistice integrate dezvoltate pentru clienţii internaţionali.
Pentru GEFCO România, 2014 a însemnat și o oportunitate de a-și consolida poziția de lider și statutul de partener de încredere. Compania a continuat colaborarea cu IPSO, începută în 2007, care constă în transportul door-to-door pentru echipamentele John Deere de la fabrica din Germania la distribuitorii din România. Totodată, GEFCO România şi-a reînnoit certificările ISO 9001 şi ISO 14001 pentru toate agenţiile sale. În plus, GEFCO a extins programul de internship pentru studentii străini și s-a alăturat proiectului de dezvoltare durabilă din zona Transalpina "Clean Waters and Mountains", prin donarea transportului de materiale.
Jérôme Chevrolet, recent numit în funcția de director general al filialei din România îşi propune să menţină ritmul de creștere în 2015, promovând România ca un hub regional.
GEFCO România, poziţie strategică într-o regiune aflată în continuă dezvoltare
GEFCO România este poziţionată între estul şi vestul Europei, în imediata vecinătate a Balcanilor şi Orientului Mijlociu şi beneficiază de reţeaua internaţională a GEFCO. Pentru perioada următoare, Grupul are în plan extinderea în regiune, prin deschiderea unor noi filiale în Grecia şi Serbia.
Pierre-Jean Lorrain, Director pentru regiunea Europa Centrală, Balcani și Orientul Mijlociu declară: „GEFCO România generează 7% din cifra de afaceri regională. Dinamismul GEFCO România, alături de avantajele sale strategice, cum ar fi localizarea geografică, care leagă Europa de zona "1520" și Orientul Mijlociu, au ajutat filiala să obțină aceste rezultate pozitive. Există un potențial semnificativ de creștere în regiune și vrem să promovăm cât mai mult sinergiile între țări, pentru a permite companiilor multinaţionale să îşi optimizeze costurile la nivel global. Dezvoltarea în zona "1520" şi Asia, adăugarea unor soluţii inovative în portofoliul Overseas sunt printre prioritățile noastre de top, pentru a oferi clienţilor noştri posibilitatea de a se extinde către zone şi activităţi comerciale ce pot fi de interes".
În ceea ce privește grupul GEFCO, obiectivele pentru 2015 sunt unele ambițioase – o creștere de 15% pentru market clients, dezvoltarea afacerii în și cu zona 1520 și concentrarea pe serviciile de Overseas (transport maritim și aerian) și logistică, precum și ambalaje reutilizabile.