Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GECAD NET lanseaza Sentinet 2.0

GECAD NET, companie specializată în furnizarea de soluţii şi servicii IT şi de proiectare asistată, anunţă lansarea pe piaţa românească a Sentinet 2.0, instrument software de management al securităţii şi infrastructurilor IT din cadrul companiilor.

Noul Sentinet 2.0 permite managerilor să monitorizeze centralizat, dintr-o singură consolă, toate activităţile ce au loc în cadrul reţelei informatice, să gestioneze mai eficient alocarea de resurse umane dar şi hardware şi software, să urmărească şi să fie la curent permanent cu vulnerabilităţile care apar, în aşa fel încât să poată interveni rapid pentru remedierea acestora, înainte ca organizaţia să fie afectată.
 
„Am lansat în 2006 Sentinet ca o tehnologie care avea în principal componente de securitate. Am constatat însă, pe parcursul celor aproape 3 ani, în cadrul implementărilor pe care le-am avut la companii autohtone din domenii diverse, că acestea au nevoie de mai mult decât o aplicaţie de monitorizare a vulnerabilităţilor şi de alertare în caz de pericol. Companiile au nevoie de un instrument cât mai cuprinzător, prin care să poată gestiona întreaga infrastructură, să vadă cum sunt alocate resursele, inclusiv cele umane şi să poată eficientiza la maximum toate procesele”, spune Alexandru Molodoi, CTO la GECAD NET.

Pe lângă noi funcţionalităţi şi o ergonomie sporită, Sentinet 2.0 vine şi cu o nouă schemă de comercializare. Astfel, tehnologia poate fi achiziţionată ca produs software cu licenţă, dar şi ca serviciu, pe bază de abonament lunar.

„Serviciul aduce un plus de valoare deoarece, în cadrul abonamentului sunt asigurate un număr de ore de consultanţă de securitate IT, un anumit număr de intervenţii din partea echipei de specialişti Sentinet, în caz de incidente, dar şi managementul schimbării, pentru situaţiile în care este nevoie de modificarea arhitecturilor IT sau tehnologiilor utilizate în reţelele companiilor care aleg Sentinet”, explică Alexandru Molodoi.

În cazul în care companiile optează pentru achiziţionarea drepturilor de utilizare, licenţa Sentinet 2.0 este valabilă pe viaţă şi include servicii de suport tehnic de la distanţă. Licenţierea porneşte de la 2800 de euro pentru reţele de până la 150 de computere şi 5 servere.

„Până în acest moment, de la lansarea pe piaţă a primei versiuni, 26 de companii au implementat Sentinet în reţelele lor informatice şi au înregistrat rate de creştere a productivităţii de 10-15%. Credem cu tărie că Sentinet este un instrument extrem de util pentru managementul oricărei companii ce va dori în următoarele luni să îşi eficientizeze activitatea pentru a face faţă mai uşor perioadei economice prin care trecem”, adaugă Tiberiu Ionescu, Sentinet Product Manager.

Sentinet 2.0 a fost prezentată în premieră în cadrul ROCS 2008. O versiune cu licenţă, care să fie comercializată în întreaga lume, prin intermediul Internetului, va fi disponibilă online cel mai probabil în 2010.

Bucuresti, 26.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.