GECAD ePayment lansează serviciul de implementare a soluţiei Google Analytics – eCommerce Tracking, soluţie dedicată magazinelor online care poate genera o creştere a vânzărilor cu minim 20%, concomitent cu eficientizarea costurilor de marketing şi scăderea costului de achiziţie per client.
Principalele beneficii ale soluţiei eCommerce Tracking vizează identificarea surselor de vânzări şi a campaniilor publicitare cu cel mai bun cost de achiziţie a clientului fie că este vorba despre campanii de optimizare pentru motoarele de căutare, de email marketing, advertising prin banere şi linkuri sponsorizate sau acţiuni offline direcţionate spre magazinul online, precum şi identificarea punctelor slabe ale magazinului online care provoacă pierderea clienţilor.
„Adeseori, bugetul de promovare poate fi irosit pe canale care nu reprezintă surse eficiente de vânzări sau care aduc vânzări cu un cost de achiziţie/client prea mare. În acelaşi timp, anumite pagini ale site-ului, importante în procesul de cumpărare, precum formularele de înregistrare, paginile de comandă pot duce la pierderea a până la 60% dintre clienţii potenţiali datorită utilizabilităţii defectuoase.
eCommerce tracking este soluţia care ajută magazinele online să scadă costurile de achiziţie a unui client şi rata de abandon prin monitorizarea atentă a surselor de clienţi şi a tuturor acţiunilor pe care aceştia le întreprind pe site. Propietarii magazinelor de succes iau decizii bazate pe cifre, ROI şi feedback de la utilizatori şi nu pe intuiţie”, declară Adriana Iordan, Web Marketing Manager GECAD ePayment.
GECAD ePayment asigură integral serviciul de implementare într-o perioadă de cel mult o săptămână, inclusiv identificarea de indicatori de performanţă măsurabili, specifici obiectivelor fiecărui magazin online în parte, configurarea şi generarea codurilor de tracking, setarea punctelor-cheie în procesul de comandă şi suport personalizat pentru interpretarea datelor legate de vânzările online.
„98% dintre implementările de analytics în magazinele online româneşti sunt incomplete, deoarece nu au şi modulul de eCommerce Tracking instalat corect. Google Analytics este o soluţie gratuita de web analytics care în forma standard oferă informaţii utile despre site, însă modulul de ecommerce este cel care asigură datele necesare luării unor decizii strategice. Implementarea pe cont propriu a eCommerce Tracking presupune cunoştinţe tehnice de programare şi web analytics şi resurse alocate. Externalizarea către specialistii web analytics GECAD ePayment scuteşte comerciantul de toate aceste eforturi, lăsându-l să se concentreze asupra propriei afaceri. În plus pentru magazinele care lucrează cu platforma de ecommerce ePayment, acest serviciu include şi integrarea cu tranzacţiile finalizate pe serverele securizate ale GECAD.”, explică Adriana Iordan.
Prin eCommerce Tracking magazinele online pot afla acum valoarea fiecărui vizitator, pot analiza eficienţa fiecărei campanii de marketing şi a fiecărui cuvânt cheie utilizat. eCommerce Tracking arată câţi utilizatori finalizează o anumită acţiune (achiziţie produs, abonare newsletter, înregistrare, download etc.) şi care sunt paşii unde se înregistrează cele mai multe abandonuri.
Serviciul de implementare a eCommerce Tracking se lansează la preţul promoţional de 149 euro. Informaţii suplimentare sunt disponibile la adresa: www.epayment.ro/lp/ecommerce-tracking.html.
{mosloadposition user10}