· Ofertă specială ePayment Start Up: 2,9% + 1 euro
· Noi servicii de Internet marketing pentru creşterea vânzărilor online
· Informaţii complete despre eCommerce pe noul www.epayment.ro
· Discuţii despre probleme şi soluţii de zi cu zi pe noul blog ePayment (//blog.epayment.ro)
GECAD ePayment lansează astăzi pachetul de servicii integrate de comerţ electronic ePayment Start Up, dezvoltat special pentru companiile care vor să înceapă să vândă online. Oferta, disponibilă până la 31 decembrie 2008, păstrează toate funcţionalităţile soluţiei clasice BRD ePayment, de la procesarea plăţilor online până la serviciile antifraudă şi de suport 24/7, la un comision preferenţial de 2,9%+1 euro pentru fiecare tranzacţie realizată de magazinul online.
Totodată, compania lansează pe piaţă o nouă gamă de servicii de Internet marketing cu scopul de a sprijini dezvoltarea comerţului electronic autohton, prin eficientizarea investiţiilor pentru promovarea pe web.
„În condiţiile în care companiile se pregătesc pentru un 2009 dificil, Internetul rămâne canalul de vânzări şi de promovare care oferă cel mai bun raport eficienţă/costuri. Cred că sfârşitul lui 2008 este un moment bun pentru toate companiile, mici sau mari, care nu vând încă online, să facă acest pas iar cei care vând deja pe Internet să îşi promoveze produsele într-un mod cât mai eficient”, spune Carmen Sebe, CEO la GECAD ePayment.
Noile servicii de Internet marketing includ optimizare pentru motoarele de cautare (SEO), campanii de publicitate AdWords, evaluare de website – utilizabilitate, construire de prototipuri de site-uri, testare cu utilizatori, web analytics şi managementul reputaţiei online, toate acestea având ca obiectiv să ajute magazinele online să îşi crească traficul, rata de conversie şi să îşi construiască o reputaţie puternică. Oferta completă se regăseşte pe site-ul ePayment, unde magazinele online pot solicita şi o evaluare gratuita a site-ului.
„Proiectele de Internet marketing derulate în ultimii patru ani atât pentru partenerii noştri din România, cât şi pentru cei din afara ţării ne-au aratat că marketing-ul pe Internet este de multe ori cea mai bună modalitate de promovare, cu rezultate eficiente şi măsurabile, la un buget mult mai redus decât în cazul promovării tradiţionale. Credem cu tărie că în contextul economic actual, orice proprietar de magazin online trebuie să îşi eficientizeze costurile şi să aleagă soluţii de promovare măsurabile în timp real, iar gama de servicii propuse de GECAD ePayment este un ajutor în acest sens”, explică Adriana Iordan, Web Marketing Manager GECAD ePayment.
Tot din dorinţa de a veni în întâmpinarea magazinelor online româneşti, cu informaţii cât mai utile pentru îndeplinirea obiectivelor de vânzări, GECAD ePayment a dat o nouă înfăţişare site-ului propriu, www.epayment.ro. Acesta vine acum cu un conţinut îmbogăţit despre comerţul electronic, în general, dar şi despre soluţiile ePayment.
De asemenea, noul website include o secţiune mai amplă dedicată cumpărătorilor online, dar şi un blog de eCommerce. În secţiunea dedicată lor, cumpărătorii vor putea regăsi informaţii complete despre securitatea achiziţiilor online, elemente de recunoaştere a unui magazin online sigur sau metode de recunoaştere a tentativelor de phishing.
Continuţul editorial al blogului ePayment include dezbateri privind diverse probleme şi soluţii din comerţul electronic, articole şi sfaturi pentru creşerea vânzărilor online şi a ratei de conversie, studii şi date statistice. „De fapt, blogul ePayment va fi despre ce vor dori comercianţii să fie. Este spaţiul în care putem discuta oricând despre tot ce înseamnă comerţ electronic”, adaugă Adriana Iordan.
{mosloadposition user10}