GECAD ePayment anunţă o cotă de piaţă de 86% pentru trimestrul patru 2006, nivel exprimat după raportarea volumului tranzacţionat prin soluţia ePayment® la volumul total al plăţilor online prin card procesate în Romania în sistem 3-D Secure. În acest moment compania este liderul pieţei de soluţii integrate pentru comerţ electronic din România, atât prin numărul de clienţi companii care au ales serviciile ePayment® cât şi prin volumele tranzacţionate cu plata online prin card.
„Poziţia pe care o deţinem presupune un impact major în formarea pieţei de comerţ electronic – o provocare care ne onorează şi căreia îi răspundem prin serviciile dezvoltate special pentru afaceri online de succes” spune Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. „Rezultatele obţinute ne bucură în special pentru că ele se reflectă în dezvoltarea şi maturizarea întregii pieţe”, adaugă Carmen Sebe.
La nivel general piaţa românească de comerţ electronic a crescut în 2006 de la un volum sub 2,5 millioane eur tranzacţii în sistem 3-D Secure în primele şase luni până la peste 7 milioane eur în perioada august-decembrie. Dinamica din a doua jumătate a anului este în mare măsură rezultatul deciziilor de dezvoltare luate de GECAD ePayment. Prin semnarea acordului de colaborare cu BRD Groupe Société Générale compania s-a poziţionat în primul rând ca un partener solid şi de încredere pentru administrarea vânzărilor online prin card. În plus, acest parteneriat a adus şi o creştere a interesului întregii comunităţi de afaceri pentru industria comerţului online.
„Cele şase luni de parteneriat strategic între GECAD ePayment şi BRD Groupe Société Générale au modelat, aşa cum ne-am şi propus, profilul comerţului electronic în România. Companiile mari care au ales să ofere opţiunea de plată online cu cardul prin soluţia BRD ePayment contribuie masiv la popularizarea cumpărăturilor pe Internet. Pentru 2007 numărul acestora va creşte şi mizăm cel puţin pe dublarea pieţei”, apreciază Carmen Sebe.
’’Clienţii din România au nevoie de soluţii inovative şi, în egală măsură, sigure. Asocierea dintre BRD şi GECAD ePayment îşi dovedeşte rolul de impuls de care piaţa românească a comerţului electronic are nevoie pentru a se putea dezvolta în continuare. România poate şi trebuie să fie conectată la cele mai moderne tehnologii şi modalităţi de a face comerţ existente pe plan mondial’’ a declarat Patrick Gelin, Preşedintele BRD-Groupe Societe Generale.
Astfel, companii mari cu portofolii largi de clienţi precum Orange România şi Blue Air Transport Aerian au introdus opţiunea de plată online prin card pentru achitarea produselor sau serviciilor. O serie de alte magazine deja active în aceasta piaţă au acordat o atenţie mai mare segmentului de plăţi online prin card şi au optat pentru serviciile integrate BRD ePayment care să le asigure un sistem de comandă sigur, flexibil şi uşor de utilizat de către clienţii finali. Printre aceştia se numără eMag (emag.ro), Concert Mania (myticket.ro), Neogen (neogen.ro).
În 2006 GECAD ePayment şi-a consolidat poziţia de lider al industriei de comerţ electronic din România. În prima parte a anului accentul a fost pus pe dezvoltarea soluţiei şi pregătirea parteneriatelor din a doua jumătate a anului. Astfel, la nivelul întregului an 2006 cota de piaţă GECAD ePayment a fost de 55%, raportată la volumele tranzacţionate în sistem 3-D Secure în România. Faţă de 2005, compania a evoluat din mai multe puncte de vedere: volumele procesate au crescut de 20 de ori, portofoliul de clienţi s-a dublat, cifra de afaceri s-a mărit de 4 ori.
Strategia de dezvoltare pentru 2007 se concentrează în continuare pe creşterea pieţei prin educarea atât a cererii cât şi a ofertei, a cumpărătorilor şi a magazinelor online.
„Plăţile online prin card se situează în acest moment sub 15% din volumul total al comerţului online din România. Intenţia noastră este să creştem acest procent şi să promovăm în rândul companiilor mijlocii şi mari importanţa introducerii opţiunii pentru plată online prin card. De asemenea, 90% din eforturile noastre de comunicare se vor orienta în continuare către informarea populaţiei despre beneficiile plăţilor online dar şi a companiilor despre standardele de calitate obligatorii într-o industrie matură de comerţ electronic” declară Carmen Sebe.
{mosloadposition user10}