Toate cele trei companii vor continua să beneficieze de moștenirea GE
- Compania din domeniul sănătății va fi numită GE HealthCare
- Portofoliul GE din sectorul energiei, care include GE Renewable Energy, GE Power, GE Digital și GE Energy Financial Services, se va reuni sub numele GE Vernova
- Compania de aviație va fi numită GE Aerospace
GE (NYSE:GE) a anunțat astăzi denumirile de marcă ale viitoarelor companii pe care le va crea prin separarea sa planificată în trei companii publice globale, lidere în industrie, cu grad de investiții, concentrate pe sectoare în creștere, respectiv sănătate, energie și aviație.
GE HealthCare va fi numele companiei GE din domeniul sănătății. Portofoliul existent al GE din sectorul energiei, care include GE Renewable Energy, GE Power, GE Digital și GE Energy Financial Services, va fi grupat sub numele de marcă GE Vernova. GE Aerospace va fi numele companiei de aviație GE. Toate cele trei companii planificate vor continua să beneficieze de moștenirea și marca globală GE, evaluată la aproape 20 de miliarde de dolari*.
În plus, GE a anunțat astăzi că, după finalizarea spin-off-ului, acțiunile GE HealthCare vor fi listate pe Nasdaq Global Select Market sub simbolul „GEHC”. Prin listarea pe Nasdaq, GE HealthCare va beneficia de profilul și de istoricul bursei ca piață pentru companii publice inovatoare, axate pe tehnologie, în special în sectorul sănătății.
H. Lawrence Culp, Jr., Președinte și CEO, GE și CEO, GE Aerospace, a declarat: „Astăzi are loc o etapă cheie în planul GE de a deveni trei companii independente, concentrate. Folosirea brandului global de mai multe miliarde de dolari al GE ne oferă un avantaj competitiv pe piețele pe care activăm, oferind acestor companii perspective de creștere. Construite pe baza conceptului “lean and innovation”, aceste mărci își vor continua misiunea de a dezvolta o lume care funcționează și de a reaminti clienților noștri punctele forte pe care le apreciază la GE.”
GE intenționează să realizeze spin-off-ul GE HealthCare la începutul anului 2023, creând o companie independentă care să fie lider în inovație în domeniul sănătății de precizie pentru a îmbunătăți rezultatele pacienților și pentru a aborda provocările critice, atât ale pacientului, cât și cele clinice.
Bazându-se pe o istorie de peste 100 de ani, numele și monograma GE HealthCare vor servi drept o emblemă durabilă de siguranță, calitate, încredere și inovație. Noua culoare a mărcii pentru GE HealthCare este „purpuriu – compasiune” și reflectă umanitate și distincție. Compania va continua să se afle în fruntea clasamentului pentru servicii oferite furnizorilor și pacienților, cu peste patru milioane de instalări de produse și peste două miliarde de examinări ale pacienților pe an.
La începutul anului 2024, GE intenționează să efectueze spin-off-ul GE Vernova, portofoliul din sectorul energiei al GE, care împreună cu clienții săi furnizează o treime din energia electrică din lume și se concentrează pe accelerarea drumului către soluții fiabile, accesibile și către energie durabilă. Noul nume este o combinație de „ver”, derivat din „verde” și „verdant” pentru a reprezenta verdele și albastrul Pământului și „nova”, din cuvântul în latină „novus” sau „nou”, care reflectă o eră nouă și inovatoare a energiei cu soluții cu emisii reduse de carbon pe care GE Vernova le va furniza. Aceste atribute se reflectă și în noua culoare a mărcii, „evergreen”, a GE Vernova. Cu o bază instalată de peste 7.000 de turbine cu gaz și 400 GW de echipamente de energie regenerabilă, monograma GE Vernova va servi ca o reamintire a angajamentelor de durată ale companiei de a oferi clienților săi calitate, parteneriate și ingeniozitate.
În urma acestui spin-off planificat, divizia de aviație a GE va fi numită GE Aerospace. Cu o bază instalată de 39.400 de motoare de aeronave comerciale și 26.200 de motoare militare, compania va continua să joace un rol vital în sprijinirea industriei printr-o redresare istorică, modelând în același timp viitorul aviației . Monograma GE, noua denumire și noua culoare a mărcii „albastru atmosferă” – reprezentând limitele superioare ale atmosferei – mențin poziția puternică a mărcii în sectorul aviației, în timp ce prezintă o viziune încrezătoare de a concura și de a avansa în domeniul aerospațial și al apărării pentru generațiile viitoare. În urma separărilor planificate, GE Aerospace va deține marca GE și va oferi licențe pe termen lung celorlalte companii.
Directorul de marketing GE Linda Boff a declarat: „Pe parcursul ultimelor șase luni, ne-am angajat într-un proces amănunțit, condus de clienți, pentru a înțelege valoarea intrinsecă a mărcii GE pentru viitoarele noastre companii planificate. Pe baza datelor și analizelor extrase din mii de conversații, a devenit clar că numele GE și monograma cu peste un secol de existență reprezintă o moștenire a inovației, simbol al încrederii clienților globali, mândrie pentru echipa noastră și un magnet pentru viitorii lideri. Suntem mândri că aceste companii viitoare vor putea să se bazeze pe ADN-ul inovației GE.”
Prin crearea a trei companii separate, fiecare va beneficia de o concentrare mai mare, o alocare de capital personalizată și flexibilitate strategică pentru a stimula creșterea și valoarea pe termen lung.**
*Conform Interbrand Best Global Brands 2021 – https://interbrand.com/best-brands/.
**Aceste planuri pot fi supuse rezultatului consultărilor impuse de lege în unele părți ale lumii.
Precauții cu privire la declarațiile anticipative
Acest document conține declarații anticipative legate de evenimente viitoare care, prin natura lor, abordează chestiuni care sunt, în diferite grade, incerte. Pentru detalii despre incertitudinile care pot face ca rezultatele noastre viitoare reale să fie semnificativ diferite de cele exprimate în declarațiile noastre anticipative, consultați https://www.ge.com/investor-relations/important-forward-looking-statement-information, precum și dosarele noastre SEC. Nu ne angajăm să actualizăm declarațiile noastre anticipative.