Agenţia GAV/Scholz&Friends şi Asociaţia pentru Relaţii Comunitare (ARC) România au câştigat Argint la categoria campanii non-comerciale, în cadrul Galei PR Award de anul acesta, pentru campania de comunicare a Bursei Implicării Sociale.
“Suntem foarte fericiţi pentru premiul acesta pentru că el demostrează că modul nostru de abordare a campaniilor sociale e eficient. De-a lungul timpului, eu am lucrat în proiecte sociale în colaborări de lungă durată pentru că sunt de părere că numai aşa se pot obţine rezultate. Întri într-o relaţie cu un ONG şi construieşti comunicarea susţinut şi continuu, altfel campaniile sociale nu-şi vor atinge scopul lor iniţial, şi vor deveni doar «material de festival». Noi lucrăm cu ARC deja de trei ani şi acest premiu arată că lucrăm bine”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV/Scholz&Friends. “Dincolo de efortul creativ şi de viziunea asupra scopului final al campaniei, agenţia GAV/Scholz&Friends a trecut peste limitări bugetare şi de timp şi a făcut astfel încât rezultatele muncii lor să fie cele mai bune şi să poarte mesajul pentru ca 25 de comunităţi să fie sprijinite. Am găsit în GAV parteneri, oameni care ne-au ajutat dincolo de nivelul contractual, profesionişti care au ales să trateze fiecare parte a muncii lor de parcă ar fi cea mai importantă. Ne bucurăm să împărtăşim premiul cu ei pentru că au avut deschiderea de a înţelege sistemul BIS, mesajul pe care ARC dorea să îl transmită şi de a implica întreaga echipă şi resursele firmei pentru a atinge scopul care a devenit al nostru”, a declarat Madalina Ionescu, Coordonator Relaţii Publice Bucuresti, Asociaţia pentru Relaţii Comunitare.
Campania pentru Bursa Implicării Sociale s-a desfăşurat în luna mai a anului acesta, două săptămâni înainte de 23 mai, ziua lansării Bursei Implicării Sociale (BIS), şi o săptămână după lansare.
Întreaga campanie a vizat un public din mediul urban, utilizator de internet, cu studii şi venituri peste medie, cu un mare potenţial de a se implica în proiecte comunitare prin donaţii, sponsorizări sau voluntariat. Pornind de la aceste caracteristici, GAV şi ARC au creat un concept adaptat acestui tip de public şi diferitelor canale ale campaniei. Campania de promovare a Bursei s-a desfăşurat pe TV, prin spot şi publireportaje, spot radio, panotaj stradal, distribuire de pliante şi cataloage prin direct mail către potenţiali donatori, machete de presă. Campania de PR a presupus transmisiunea în direct a evenimentului la The Money Channel, televiziune nişată pe principalul grup ţintă al campaniei, apariţia în emisiuni specifice pe acelaşi canal, cu informaţii despre sistemul Bursei şi despre cum se pot implica companiile şi indivizii, articole în publicaţiile Cotidianul, Money Express, Tabu şi Business Standard precum şi în presa locală din zonele de unde proveneau proiectele înscrise la BIS.
Echipa care a contribuit la acest proiect este formata din Lorena Stoica, Project Manager, Oana Bereny, Account Executive, Marius Roşu, Creative Director, Luisa Leizeriuc şi Cătălin Spoială, Copywriteri, Marius Pellegrini, Art Director, din partea GAV/Scholz&Friends şi Mădălina Ionescu, Coordonator Relaţii Publice şi Cătălin Gheorghe, Director Comunicare din partea ARC România. Spotul TV a fost produs de Scharf Advertising, regizat de Marius Roşu împreună cu Liviu Mărghidan, producător şi Dan Sebişan, asistent producţie.
{mosloadposition user10}