Agenţia GAV/Scholz&Friends Bucureşti a conceput pentru Raiffeisen Leasing prima campanie de comunicare TV, odată cu împlinirea a cinci ani de la intrarea companiei austriece pe piaţa din România.
Raiffeisen Leasing – Living
Raiffeisen leasing – Bucatarie
Raiffeisen Leasing – Restaurant
Lansarea comunicării Raifeisen Leasing şi în mediul TV punctează stadiul de maturitate la care a ajuns compania, după cinci ani de experienţă în România. Ca şi celelalte campanii pentru acest client, comunicarea nou lansată se află “sub umbrela” conceptului de “Leasing Plăcut”. Însă, ultima campanie încearcă să ofere o dimensiune mai amplă acestui concept corporate, prin însuşi faptul că s-au împlinit cinci ani de când Raiffeisen Leasing a înlocuit rigurozitatea domeniului financiar cu experienţa unui leasing plăcut. Campania TV cuprinde trei execuţii, “Restaurant”, “Bucătărie” şi “Sufragerie”, care sunt concepute pe stilistica unui umor absurd, de tipul schiţelor lui Caragiale, şi sunt susţinute de actori care dau măsura acestei valori, precum Mimi Brănescu sau Nicodim Ungureanu. Spoturile TV vor rula în perioada 15 octombrie- 7 decembrie, pe canalele Antena 3, National Geographic şi Discovery, şi sunt însoţite de o comunicare de print, cu vizualurile “Ştampila” şi “Laptop-ul”. Campania de print are la bază ideea de “dulce”, desprinsă din conceptul mai amplu al leasingului plăcut, şi apare în perioada 1 septembrie – 30 decembrie, în publicaţiile de specialitate.
Echipa care a lucrat la acest proiect este formată din Marius Roşu (Creative Director), Luisa Leizeriuc (Copywriter), Raluca Dumitru (Art Director), Lorena Stoica (Account Director), Victor Oancea (A/V Producer), din partea GAV/Scholz&Friends, şi Mihaela Mateescu, Director General, şi echipa de Marketing & PR formată din Laura Ionescu şi Loredana Popa, din partea Raiffeisen Leasing. Spoturile TV au fost regizate de Marius Roşu, împreună cu echipa de la Scharf Advertising: Liviu Mărghidan, producător şi Dan Sebişan, asistent producţie.
“Am simţit, atât noi cât şi clientul, că leasingul plăcut, ca şi concept, mai avea multe de oferit. Mă bucur foarte mult că am putut să comunicăm acest concept şi pe TV, sărbătorind cinci ani de existenţă pe piaţă a companiei şi o colaborare mai mult decât «plăcută» cu echipa Raiffeisen Leasing”, a declarat Marius Roşu.
“De la momentul în care s-a născut «Leasing Plăcut», ne-am canalizat toată energia pentru a conferi valoare acestei idei şi a o pune în practică în mod consecvent. Acum a venit vremea să ne «încununăm» succesul atins prin această comunicare pe TV”, a adăugat Mihaela Mateescu.
Conceptul “Leasing Plăcut” s-a născut într-un univers financiar strict şi precis, în cadrul caruia competiţia principală se desfăşura la nivelul ofertelor, iar comunicarea miza pe termeni sobri precum “eficienţă” sau “profesionalism”. Raiffeisen Leasing a simţit nevoia de a aborda un registru de comunicare mai lejer şi mai cald. Astfel a luat naştere, în 2005, “Leasing Plăcut” care, pe lângă avantajele raţionale, aduce şi un atu emoţional, mutând accentul de pe cifre pe oameni.
Raiffeisen Leasing IFN SA, entitate a grupului austriac Raiffeisen International, are un capital social de 14.935.400 lei. Acţionariatul companiei este format din Raiffeisen – Leasing International GmbH şi Raiffeisen Bank SA, fiecare deţinând 50% din acţiuni. În primul semestru al acestui an, Raiffeisen Leasing a încheiat un număr de 2.900 de contracte, în valoare totală de 136 de milioane de euro, ceea ce înseamnă o creştere de 74% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
GAV (prescurtarea de la Generic Audiovizual SRL) şi-a început activitatea în anul 2003 împreună cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. În 2005, s-a afiliat reţelei internaţionale Scholz&Friends, luând denumirea GAV Scholz&Friends Bucureşti. Printre clienţii şi partenerii GAV Scholz&Friends Bucureşti se numără: Asociaţia pentru Relaţii Comunitare România, Brita, Lindab, DaimlerChrysler/Mercedes, Ministerul Culturii şi Cultelor/Sibiu – Capitală Culturală Europeană 2007, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever şi Unity.
{mosloadposition user10}