Campania de comunicare a festivalului Internetics, ediţia 2013, – “Urzeala Like-urilor” – vorbeşte despre importanţa comunităţilor în universul online-ului şi este semnată de Gavrilă & Asociaţii.
Este pentru prima dată când o campanie de comunicare apelează la “comunităţi partenere”, astfel că printre partenerii Internetics 2013 se numără: Creative Monkeyz, 273 de locuri pe care trebuie să le vezi înainte să pleci din România, Coşul de legume, SUB25, Experimentalist, Radio Guerrilla, Copilăria anilor ‘80-‘90, Kudika, Ctrl-D şi Bărbat la Cratiţă. Comunităţile partenere reunite însumează un public de aproximativ 2.000.000 de persoane, pe Facebook.
Campania “Urzeala Like-urilor” apelează la simboluri medievale şi conţine referinţe clare la serialul de succes “Urzeala Tronurilor”, comunităţile online fiind astfel comparate cu regate, ce au blazoane, reguli, supuşi, fani şi putere de convingere. Astfel, campania îşi propune să demonstreze că industria de online are nevoie de comunităţi, precum o sabie are nevoie să fie ascuţită.
"Dincolo de dragoni înflăcăraţi, corbi mesageri, strategi cu raţiune de oţel, armate de soldaţi perfect disciplinaţi şi pitici lubrici, mai ai nevoie şi de alte instrumente şi tactici pentru a cotropi online-ul. Comunităţile alese oferă fiecare câte o lecţie de online care te poate ajuta să ajungi cu regatul tău digital cât mai departe, fără a fi nevoie să recurgi la pumnale în spate sau mercenari mârşavi. Scopul nostru ca agenţie de creaţie este de a pune pe tron importanţa comunităţilor online şi a engagement-ului din jurul acestora şi de a lucra cu spell-urile noastre magice la imaginea lor", au declarat Iulian Fecioru, Copywriter şi Robert Şopârlache, Art Director.
Echipa Gavrilă & Asociaţii responsabilă de campania “Urzeala Like-urilor”:
Copywriter: Iulian "Red Wedding" Fecioru
Art Director: Robert "Dragon Egg" Şopârlache
Înscrierile în competiţia celei de-a XIII-a ediţii Internetics au loc în perioada 17 iulie-30 august 2013, iar evenimentele marca Internetics vor avea loc în luna Octombrie, în Bucureşti. Proiectele vor putea fi înscrise în cele 3 categorii de concurs: Websites, microsites and blogs promoting brands, Online Media and Tools şi Interactive Campaigns (Digital Component of an Integrated Campaign sau Digitally Led Campaign), prin completarea formularului în limba engleză, accesibil online, pe siteul www.internetics.ro.
Juriul Internetics 2013 reuneşte 19 specialişti în marketing online: Robert Anghel – Digital Marketing Manager, ING România, Ana Bulgăr – Senior Advisor to the CEO, Petrom, Bogdana Butnar – Industry Manager, Google România, Călin Clej – Marketing Manager, PepsiCo, Mihai Dobre – Social Media Manager, Orange, Oana Ene – User Experience and research specialist, Romtelecom E Business Division, Cosmin Ghinea –Director de Dezvoltare, Mediafax Group, Dragoş Gurăroşie – Executive Director, Starship Media, Ciprian Ştefan Istrate – Global Marketing Director, Bitdefender, Victor Kapra – Consultant Online independent şi jurnalist freelancer, Andrei Lăscuţ – Brand Manager, Grolsch, Ştefan Liuţe – Co-fondator şi Strategy Director, Storience, Lucian Nistoroiu – Online Manager, Doncafé, Cosmin Preda – Sales Manager, Internet Business Unit ProTV, Mihaela Stănoiu – Marketing Manager, Samsung, Ioana Teodorescu – Senior Brand Manager Procter & Gamble Balkans MDO, Bogdan Toacşe – Marketing Manager Home Care, Unilever SCE, Alin Zăinescu – Business Development Manager, TradeAds Interactive; şi va fi condus de un preşedinte din afara industriei din România.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Fondat şi organizat de către The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.
Internetics a apărut în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute este fondator al Romanian Design Week, AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine şi Noaptea Agenţiilor, organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*RO şi ADC*RO Awards.