Agentia de publicitate GAV a lansat prima campanie TV de comunicare pe plan local a lantului de magazine retail Penny Market. Din campania “La indemana” fac parte doua spoturi de imagine, care vor rula pe principalele posturi de televiziune romanesti in perioada august-septembrie. Obiectivul principal pe termen scurt si mediu este cresterea brand awareness-ului.
Sloganul “La indemana” este urmarea fireasca a principalului beneficiu oferit de Penny – rapiditatea cumparaturilor. “Cum nu avem de-a face cu un magazin-mamut, unde iti pierzi o zi intreaga si din care iesi stors de energie, am hotarat sa comunicam acest lucru. Si cum lumea e mai tot timpul intre doua sedinte, una la birou si una cu parintii, de exemplu, timpul devine foarte important. In concluzie, Penny Market este intr-adevar la indemana”, a declarat Marius Rosu, Creative Director GAV.
“Consideram foarte inspirat conceptul sub care se va desfasura prima campanie de comunicare a Penny in Romania. Surprinde cu succes principalul nostru avantaj competitiv – suntem la dispozitia clientilor prin produse si servicii “la indemana”, care sa se potriveasca manusa cerintelor lor si stilului de viata”, a declarat Marcel Thiele, Director General Penny Market Romania. “Ne pozitionam diferit fata de competitori si vrem sa comunicam acest lucru foarte clar si onest. Primul pas a fost facut, zicem noi, excelent. Vom continua pe aceeasi directie”, a completat Stephan Holdenried, Category Manager Penny Market Romania.
Campania “La indemana” are ca principal suport televiziunea, dar este sustinuta si de radio, urmand a fi extinsa ulterior catre alte canale de comunicare. Doua spoturi de 20 de secunde, intarite de spoturi de 10 secunde vor rula in perioada august-septembrie pe cele mai importante canale tv romanesti.
Productia video s-a realizat in colaborare cu Scharf Advertising, cu care GAV colaboreaza de trei ani. “Pregatirile si filmarea au mers brici si, in afara faptului ca in timpul filmarii s-a rupt steadicam-ul si era sa prapadim o camera de 100.000 de euro, totul a fost ca la carte. Am fost onorati sa lucram cu niste “super-actori” consacrati, Gabriel Spahiu, Ion Sapdaru, Radu Gabriel sau Bogdan Talasman, dar surpriza placuta a venit din partea celor tineri, care s-au comportat impecabil”, concluzioneaza Marius Rosu.
Din echipa care a dezvoltat campania fac parte Luisa Leizeriuc (Copywriter), Radu Radulescu (Art Director), Puiu Oncescu (Art Director) si Marius Rosu (Creative Director).
{mosloadposition user10}