Agentia de publicitate GAV si Free Communication, agentia de PR partenera, au lansat in Romania brandul britanic de fashion New Look. Primul magazin a fost inaugurat pe 26 august in Afi Cotroceni, in urma unei campanii integrate ATL, BTL si PR, sub sloganul “Moda in cel mai rapid mod. Saptamanal, colectii noi create la Londra”.
"New Look vine din pozitita de lider in preferintele tinerelor pe piata britanica, prin stilul fabulos si preturile accesibile. Ne dorim sa obtinem aceeasi perceptie si in Romania. Desi este un brand cu o notorietate in crestere pe piata locala, echipa coordonata de GAV a obtinut intr-un timp foarte scurt o comunitate de fani New Look, entuziasti ai brandului, care au fost alaturi de noi si la lansare", a declarat Ionas Akis, Director General Genco Trade.
„New Look se potriveste ca o piesa de puzzle in portofoliul nostru. GAV este expertul național in comunicarea de retail. Avem cea mai bogata expertiza in domeniu, pe segmente diverse de piața, inclusiv FMCG, food retail, financial retail, sport and clothing apparel retail, DIY si acum fashion retail. Ne poziționam ca un expert hub al domeniului in Romania, iar New Look este un brand excelent pentru a ne tura motoarele creative si strategice in aceasta zona”, a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
New Look, lider al ultimelor tendinte in moda in Marea Britanie, se bucura de o mare popularitate in randurile tinerelor: este liderul vanzarilor de rochii, jeans si pantofi in UK, iar o pereche de pantofi este vanduta la nivel global la fiecare 2 secunde. New Look traduce permanent si intr-un ritm rapid ultimele tendinte de pe catwalk, din tinutele celebritatilor si din stilul strazii, astfel incat pasionatii New Look sa primeasca mai multa valoare din moda. Brandul isi propune sa atraga entuziastii modei cu noi interpretari ale tendintelor, reinnoind colectiile la fiecare sase saptamani si introducand peste 200 de noi produse in fiecare saptamana. Brandul urmareste sa ofere colectii spectaculoase la preturi accesibile si valorifica resursele creative ale unei echipe de 30 de designeri. New Look este reprezentata pe plan local de Genco Trade, parte a holdingului grec Fourlis Group, care dezvolta in Romania si franciza Intersport.
Primul magazin New Look din Romania a fost lansat pe 26 august in Afi Cotroceni, unde sute de tinere au asteptat de dimineata deschiderea magazinului. In seara precedenta lansarii, venirea in Romania a brandului a fost marcata de un eveniment VIP, la care au participat zeci de vedete, reprezentanti ai presei si parteneri ai brandului. Pe 1 septembrie a fost lansat cel de-al doilea magazin New Look, in Baneasa Shopping City.
Campania implementata pe cele trei componente este in desfasurare, alte doua magazine urmand a fi inaugurate la Cluj-Napoca si Constanta in aceasta toamna.