Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

GAV se repozitioneaza drept Content Accelerator

GAV

Anunţul se face în contextul câştigării premiului Webstock 2012 pentru cel mai bun viral al anului, “Mă-ta are cratimă!”

Agenţia de publicitate GAV, cu o experienţă de un deceniu în industria de advertising românească, lansează astăzi noul site gav.ro, anunţându-şi repoziţionarea drept Content Accelerator. Ştirea parvine în contextul câştigării premiului Webstock pentru cel mai bun viral al anului 2012, “Mă-ta are cratimă!”. De asemenea, aceeaşi agenţie a câştigat şi premiul II, cu “Cărţi! – Te fac neprost*”.

Poziţionarea GAV. Content Accelerator este unică în industria de advertising românească.

„După două decenii de existenţă, publicitatea locală trebuie reinventată, iar definiţia ei revizuită fundamental. În anii ‘90 publicitarii romani au fost obsedati de ideea sincronizarii cu Occidentul, iar în ultimii zece au devenit experţi în ambalaj. Comunicarea fără conţinut nu există însă, oricât de sclipitor ar fi ambalajul. GAV nu este „o altfel de agenţie de publicitate”, nici „o nouă agenţie digitală” sau o companie proaspăt vopsită în culorile noilor platforme de comunicare. La GAV facem ceea ce ştim noi să facem cel mai bine: creăm, producem sau accelerăm conţinut, livrându-l în orice format, pe orice tip de suport, oriunde în lume. Iată de ce credem în viral ca formă ideală de conţinut ce poate fi accelerat şi propagat fără cârjele publicităţii clasice. Premiile obţinute la Webstock sunt o recunoaştere a creativităţii Sector 7 şi o veste bună astăzi, când lansăm noul gav.ro”, a explicat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.

Dacă iniţial viralul „Mă-ta are cratimă!” a fost comunicat ca fiind realizat doar de SECTOR 7, obţinerea premiului Webstock 2012 face dezvăluirea parteneriatului cu GAV. Agenţia a început un amplu proces de reconstrucţie în decursul acestui an, devenind complet operaţională şi în sectorul digital, inclusiv zona conţinutului viral. SECTOR 7 este brandul de entertainment al lui GAV, fondat de John Riley, Head of Digital GAV.

„Credem cu pasiune că există public în România pentru umor fresh, original şi inteligent, livrat online şi cu potenţial de viralizare. În GAV am găsit partenerul perfect, care înţelege cum funcţionează digitalul şi care poate accelera conţinutul nostru, printr-o strategie corectă şi o livrare virală eficientă” – John Riley, Head of Digital GAV, Founder şi Creative Director SECTOR 7.

„Succesul obţinut la Webstock cu cele două premii, la doar 4 luni de la reunirea colectivului Sector 7, ne bucură foarte mult. Dar cel mai mulţumiţi suntem de impactul pe care l-am avut în mediul online. Am revenit în forţă şi într-un timp foarte scurt datorită binecunoscutei reţete Sector 7: umor de calitate, pe gustul internauţilor, fără seeding plătit, conturi false de utilizatori sau trucuri de regie. Iar această realizare se datorează întregii echipe Sector 7 – aici incluzând actorii, operatorii de imagine, recuziterii şi ceilalţi membri ai colectivului Sector 7” – Alex Coteţ – scenarist si regizor Sector 7.

Premiul Webstock 2012 este al doilea din portofoliul GAV pe segmentul online, primul fiind Silver Effie, în 2011, pentru Raiffeisen Leasing, cu campania „Magazinul de încredere”.

GAV va continua producţia viralelor SECTOR 7. Mai sunt deja pregătite două lansări şi sezonul de iarnă este în lucru. 220.ro este partenerul media exclusiv, YouTube fiind utilizat drept canal secundar.

Bucuresti, 01.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.