GAV Scholz&Friends Bucureşti continuă munca pe contul de van-uri Mercedes-Benz şi lansează împreună cu echipa DaimlerChrysler România două campanii de vânzări pentru modelele Vito şi Viano. Echipa GAV impune Vito Kombi drept un “Standard de siguranţă şi confort”, iar Viano face discret trecerea “De la lux la eleganţă”. Conceptele creative sunt declinate în printuri, spoturi TV şi radio, flyere, car stickere şi canale web. Pentru a sublinia caracterul nobil ce se regăseşte în Viano, GAV| Scholz&Friends a realizat şi un oudoor, expunând pe Calea Victoriei un exemplar deosebit, dotat cu candelabru în interior şi îmbrăcat cu sculpturi celebre la exterior.
Vito este modelul de referinţă al clasei sale, versiunea pentru pasageri fiind maşina de familie ideală. Vito Kombi are o echipare serie impresionantă, ce include sisteme precum ESP, ASR şi BAS. Ţinuta de drum este atât de precisă, încât senzaţia pe care o dă maşina este că ar fi lipită de şosea, lucru sugerat în printuri cu ajutorul benzii adezive. De cealaltă parte, Viano este un van premium destinat celor care pun mai presus de toate confortul şi rafinamentul.
Echipa responsabilă de dezvoltarea conceptelor şi de declinarea lor este alcătuită din Marius Roşu (creative director), Cătălin Spoială (copywriter), Lorena Stoica (client service) din partea GAV| Scholz&Friends, coordonaţi de Ioana Taflan (director marketing/comunicare) şi Gabriel Crăciun (marketing/comunicare), din partea DaimlerChrysler România.
gav (prescurtarea de la Generic Audiovizual SRL) şi-a început activitatea în 2003 împreună cu atelierul de marketing cultural balkanski, sub denumirea de gav|balkanski. În 2005 să se afilieze reţelei Scholz & Friends, sub denumirea GAV|Scholz & Friends Bucureşti.
Scholz&Friends este singura reţea owner-managed din Europa, avându-şi originile în Germania şi sedii la Berlin şi Hamburg. Peste 870 de oameni lucrează în 19 ţări situate de-a lungul continentului. În prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienţi, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens – Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Honda, Nike, DaimlerChrysler, SCA, şi Deutche Bank. Printre clienţii şi partenerii GAV Scholz&Friends Bucuresti se numără: Asiciatia pentru Relatii Comunitare România, Brita, Lindab, DimlerCrysler-Mercedes, Ministerul Culturii şi Cultelor / Sibiu – Capitală Culturală Europeană 2007, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever şi Unity.
{mosloadposition user10}