După o toamnă agitată, cei de la GAV|Scholz&Friends Bucureşti se bucură de o recoltă bogată. Doua mărci germane, Brita şi Mercedes-Benz, si o marcă austriacă, Raiffeisen Leasing, au apelat la creativii din Bucureşti pentru a se promova pe piaţa românească.
Download spot Brita
Brita, unul din liderii mondiali în domeniul soluţiilor de filtrare a apei, şi-a făcut intrarea în România cu ajutorul celor de la GAV| Scholz&Friends. Jobul a fost de adaptare a unui spot TV şi reprezintă un prim pas al strategiei de dezvoltare, ce are ca scop oferirea consumatorului a unei “surse de apă cristalină”.
Campania tv implicã derularea spotului tv pe trei canale: Realitatea tv, Antena 3 si TVR2, fiind o reluare a campaniei din august – septembrie 2006.
GAV|Scholz & Friends perfecţionează reţeta Raiffeisen Leasing
GAV|Scholz & Friends continuă campania de imagine pentru Raiffeisen Leasing, intitulată “Leasing plăcut!”. Conceptul creativ se foloseşte de vizualuri care “îndulcesc” imaginea rigidă a instituţiilor financiar-bancare: o acadea având un creion pe post de băţ, un cornet cu îngheţată realizat dintr-o factură, un mouse pe băţ. Ideea care a stat la baza campaniei o constituie atitudinea diferită a celor ce lucrează la Raiffeisen Leasing, dealtfel unul din puţinele lucruri ce poate deosebi o instituţie financiară de alta.
“Având deja reţeta unui USP, “Leasing plăcut!”, nu ne-a rămas decât să o îmbunătăţim şi să le arătăm potenţialilor clienţi că, deşi oferă aceleaşi servicii ca oricare altă companie de gen, Raiffeisen Leasing are oameni ce nu sunt conduşi de “canoanele” din domeniu”, a declarat Lucian Georgescu, managing partner şi fondator al GAV | Scholz&Friends.
Campania este în derulare în presă (ProMotor, Top Gear, The Investor, Tranzit, Ziarul Financiar, Academia Caţavencu, Capital, Piaţa Financiară şi Cargo) şi pe filieră outdoor.
Reţeta Raiffeisen Leasing a fost îmbunătăţită de Marius Roşu (creative director), Victor Oancea (fotografie), Laura Ionescu (marketing manager), Mihaela Mateescu (director general) şi Lorena Cotar (marketing&PR).
Pentru GAV|Scholz & Friends, în noul Sprinter “Încape orice. Nu încape îndoială.”
Nu în ultimul rând, creativitatea celor de la GAV | Scholz&Friends a fost solicitată şi la lansarea noului Sprinter, lucru ce s-a întâmplat cu puţin timp înainte ca Mercedes-Benz să înmâneze echipei de la Bucureşti premiul intern “Comin Vans Contest 2006” pentru promoţia modelului Vito, realizată în iarnă.
“Când lucrezi pentru nemţi, e clar că trebuie să le oferi rezultate nemţeşti. Nu merge cu jumătăţi de măsură. Ne bucurăm să avem în portofoliu asemenea mărci de prestigiu, dar mai ales că ne-am ridicat la înălţimea aşteptărilor. Recunoaşterea muncii noastre a venit din partea clienţilor înşişi: oficial, cum s-a întâmplat în cazul Mercedes-Benz, sau prin rezultatele pozitive obţinute în celelalte două cazuri”, a declarat din partea agenţiei Lucian Georgescu.
Sprinter a scris istorie în domeniul vehiculelor comerciale uşoare, iar noul model continuă supremaţia deţinută de peste 10 ani. Diferit atât prin design, dar şi prin tehnologia utilizată, noul Sprinter este disponibil acum şi pe piaţa românească, iar GAV|Scholz & Friends a realizat campania de comunicare şi imagine.
În România s-a mers pe o combinaţie între campania internaţională de lansare realizată de colegii de la Scholz & Friends Berlin şi creaţia biroului de la Bucureşti, având ca element comun spaţiul mare pe care îl oferă noul Sprinter. Dealtfel, este cunoscut faptul că publicul ţintă are drept criteriu principal de selecţie capacitatea de încărcare pe care o oferă autoutilitarele, noul Sprinter fiind lider al clasei sale. “Încape orice”, chiar şi un mamut sau Sfinxul din Bucegi, singurul lucru de care pot fi siguri viitorii clienţi fiind acela că “Nu încape îndoială”. Adaptările internaţionale sunt: “Mamooth”, “Portar” şi “Basket”, iar “Sfinxul” este creaţie GAV Scholz&Friends Bucureşti.
“Noul Sprinter este pe bună dreptate un vehicul de excepţie ce se ridică la înălţimea oricăror exigenţe. În definitiv, e un Mercedes-Benz şi nimic nu îi poate sta în cale. Tocmai de aceea ne-am permis să ne gândim că până şi Sfinxul ar putea fi transportat în noul Sprinter, dacă ar fi nevoie. Fără îndoială că singura limită e imaginaţia şi nu Sprinter-ul”, a declarat Lucian Georgescu din partea agenţiei.
GAV|Scholz & Friends şi AUTO ROM au implementat o campanie integrată (print, outdoor, TV, direct mailing şi web), responsabilii din agenţie fiind: Marius Roşu (creative director), Cătălin Spoială (copywriter) şi Viorel Frangulea (fotografie). De cealaltă parte, echipa AUTO ROM i-a avut drept coordonatori pe Ioana Taflan (director marketing/ comunicare) şi Gabriel Crăciun (marketing/ comunicare).
gav|balkanski fost fondat în 2003 de Lucian Georgescu, iniţial ca un atelier de marketing cultural, pentru ca în 2005 să se afilieze reţelei Scholz & Friends, sub denumirea GAV|Scholz&Friends Bucureşti.
Scholz&Friends este singura retea owner-managed din Europa, avându-şi originile în Germania şi sedii la Berlin şi Hamburg. Peste 870 de oameni lucreaza în 19 ţări situate de-a lungul continentului. În prezent, portofoliul Scholz&Friends include peste 250 de clienţi, printre care Masterfoods, Ideal Standard Europe, Siemens – Bosch, Tchibo, Imperial Tobacco, grupul Carlsberg-Holsten, Nike, DaimlerChrysler şi AOL. Printre clienţii GAV Scholz&Friends Bucuresti se numără: AbPlus/CAMEX, ARC România (ONG), Brita, Lindab, Mercedes, Ministerul Culturii şi Cultelor / Sibiu – Capitală Culturală Europeană 2007, Raiffeisen Leasing, Unilever şi Unity.
{mosloadposition user10}