În 2003 GAV era un mic creative shop la început de drum. O mână de oameni conduși de Lucian Georgescu câştigau atunci primul pitch local pentru categoria Vans and Trucks a producătorului german Mercedes-Benz.
În 2017 valoarea creativă a agenției GAV a fost reconfirmată odată cu adjudecarea unei noi licitații în categorie. Recentul contract GAV – Mercedes-Benz România (Divizia Vans) parafează una dintre cele mai îndelungate colaborări între o agenție independentă și steaua industriei auto. Provocarea noastră, însă, a fost mereu dincolo de pitch. Competiţia dintre agenţii nu stimulează doar creativitatea, ci – mai ales – abilitatea de a genera campanii locale inovatoare pentru un brand consacrat în publicitatea mondială, cu o comunicare unitară pentru toate pieţele din lume şi cu un standard sinonim cu excelenţa.
Viziunea noastră comună a prins contur chiar din primii ani, iar în 2007 a venit cu confirmarea că am început cu dreptul atunci când am fost premiați la RED APPLE Moscova, pe atunci cel mai prestigios festival de publicitate din Rusia şi Europa de Est, la categoria „Print & Outdoor Advertising”, pentru campania Genuine Mercedes-Benz Spare parts.
(2007)
Au urmat primele producţii video pentru Mercedes-Benz, o premieră atât pentru client, cât şi pentru piaţa publicitară locală. Producțiile GAV au confirmat atât din perspectiva creativității cât şi a eficienței, rezultatele depăşind de fiecare dată aşteptările.
”Orice ai declara, într-un context de PR sună formal. Iată de ce, pentru a evita capcana vorbelor mari, spun doar atât: Mercedes-Benz este marca pentru care am lucrat, cu pasiune, drag și mândrie, cei mai mulți ani din cariera mea publicitară. Și asta cred că nu e puțin, dacă o spune cel mai longeviv director de creație local. Le mulțumesc pentru această onoare partenerilor Mercedes-Benz România” a declarat Lucian Georgescu, Managing Director și Executive Creative Director – GAV.
Studiul de caz atașat reunește trei campanii: unul pentru anvelopele de iarnă Mercedes-Benz, altul pentru un nou model Mercedes-Benz Sprinter și, nu în ultimul rând, unul pentru spațioasele Vito și Viano.
Case study
„Lucrurile sunt mult mai simple atunci când există „chimie” şi regăseşti pasiune şi dedicaţie în toate proiectele şi propunerile creative pe care le primeşti. Iar atunci când avem şi o cooperare de lungă durată, idei creative care surprind specificul local şi o echipă care pune sufet, există toate „ingredientele” pentru rezultate de succes. Mulţumim întregii echipe GAV şi sperăm să cooperam la fel de bine!” a precizat Gabriel Crăciun, Marketing & PR/Communication Vans Mercedes-Benz România.
Cele mai recente execuţii vorbesc în continuare de principiile de la care am pornit: simplitate (nicidecum simplism!) şi eficienţă în comunicare.
Adică: tot ce se poate spune, în cuvinte cât mai puţine.
Istoria continuă. Cu o perspectivă matură, dar un spirit mai tânăr şi mai ambiţios ca niciodată și cu aceeași loialitate pentru un îndelungat parteneriat, care ne onorează!