Agenţia de publicitate GAV şi agenţia de relaţii publice Free Communication au dezvoltat o campanie de poziţionare pentru PostMaster, cel mai mare operator privat de distribuţie de cataloage publicitare şi servicii poştale din România. Plecând de la avantajele competitive unice furnizate de PostMaster clienţilor săi – grad ridicat de acoperire la nivel naţional, inovare continuă, orientare către nevoile clientului sau costuri sub control – cele două agenţii partenere au creat campania „Servicii poştale ALTFEL!”. Aceasta se derulează în contextul pregătirilor pentru liberalizarea totală a pieţei de servicii poştale începând cu ianuarie 2013.
„Lucrăm pentru PostMaster încă de la începutul acestui an, conturând împreună strategia generală de comunicare şi activitatea de PR. Obiectivul a fost şi este acela de a diferenţia compania de restul jucătorilor din piaţă prin promovarea nivelului ridicat al serviciilor şi a componentei de Client Service asigurate de către PostMaster clienţilor săi. GAV a declinat această direcţie, i-a dat un nume puternic – „Servicii poştale ALTFEL” – şi a conturat o serie de execuţii de impact”, a explicat Răzvan Năstase, Account Director Free Communication.
„PostMaster promite să schimbe serviciile poştale din România printr-o mai mare orientare către client şi către nevoile sale. Uşurinţa schimbării e reprezentată în campania de comunicare de o serie de origami ce ilustrează foarte bine creativitatea celor de la PostMaster, calitate foarte importantă atunci când vine vorba de schimbare. Totul stă sub umbrela cuvântului "altfel" , ce vorbeşte despre dorinţa companiei de a se disocia de experienţa trecută a clientului şi de a promite o abordare sănătoasă în relaţia cu acesta”, a completat Mariuş Roşu, Creative Partner GAV.
Campania „Servicii poştale ALTFEL”, desfăşurată pe parcursul lunii noiembrie, a fost declinată în print şi online B2B.
GAV s-a ocupat de strategie, creaţie, media, implementare şi monitorizare. Free Communication a fost agenţia integratoare, contribuind activ la strategia de comunicare şi la procesul creativ.
Echipa GAV care a materializat această campanie este formată din Alina Ghiţă şi Cristi Ene, responsabili de Client Service şi Marius Roşu, Tudor Voican şi Vali Ionescu, responsabili de Creaţie. Din echipa Free Communication au făcut parte Laurenţiu Niţă – Managing Director, Răzvan Năstase – Account Director şi Daniel Amzăr – Account Manager.