Agentia de publicitate GAV raporteaza incheierea cu succes a primei parti a campaniei de lansare a OBI Romania, liderul segmentului de retail tip „Do It Yourself” in Europa Centrala si de Est, cont castigat anul trecut. Campania “Fenomenal” s-a desfasurat in perioada noiembrie-decembrie 2008, conceptul creativ ilustrand faptul ca OBI aduce valul schimbarii atat in materie de produse, servicii si preturi, cat si in ceea ce priveste mentalitatea referitoare la procesul de renovare.
Succesul campaniei s-a reflectat in plasarea lansarii nationale OBI pe locul al doilea in clasamentele internationale ale OBI, dupa valoarea vanzarilor din prima zi (raportat la euro), ceea ce reprezinta unul dintre cele mai semnificative succese inregistrate de retailer in Europa.
"Ne bucura mult faptul ca am putut contribui creativ la succesul OBI in Romania si le multumim pentru ca ne-au ales ca parteneri de comunicare in urma castigarii celei mai importante licitatii a sectorului, ceea ce este o mare reusita profesionala din perspectiva noastra. OBI este pentru noi un lider si un model de comunicare in categorie, precum si un premium brand de suflet. Avem convingerea ca vom continua impreuna pe acelasi drum al succesului si in 2009, an determinant pentru extinderea retelei OBI in plan national. Nu in ultimul rand, prin adaugarea OBI in portofoliul de clienti, agentia GAV isi intareste pozitia de expert in comunicarea de retail, constituind astfel, alaturi de alte branduri non competitive direct – precum brandurile grupului REWE in FMCG – un hub de know-how retail", a declarat Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.
Coordonarea creativa a campaniei a fost facuta de Marius Rosu (Creative Partner). Din echipa Agentiei au mai facut parte Lorena Stoica (Account Director), Oana Andrei (Account Executive), Puiu Oncescu (Deputy Creative Director) si Catalin Cristescu (Senior DTP). Din partea OBI, planul de comunicare a fost supervizat de Romano Quinzi (Director General), Gunter Grieb (Chief Operating Officer) si Sylvia Kerzbek (Marketing Manager). Canalele de comunicare au fost in principal outdoor si TV, productia spotului fiind coordonata de HiFi Production – Laura Georgescu (Producator), Franco Paroni (regizor si DOP) si Vlad Ioachimescu (editare si montaj).
{mosloadposition user10}