Agentia GAV׀Scholz&Friends s-a întors cu un premiu de la cea de-a 17-a ediţie a festivalului Moscow International Advertising Festival (MIAF).
Lucrarea câştigătoare la secţiunea “Print and The Outdoor” face parte din campania “Piese originale” concepută pentru DaimlerChrysler Automotive România, ce promovează utilizarea pieselor de schimb originale Mercedes-Benz, campanie care s-a desfăşurat în perioada iunie-august anul acesta în presa centrală şi locală, radio, internet şi outdoor. “Sunt multumit de premiu pentru ca aveam încredere în lucrarea care a câştigat, iar MIAF este un festival care se bucură de multă apreciere la nivel internaţional. Colaborarea noastră cu DaimlerChrysler Automotive a fost şi este una excelentă, care dă roade şi pe plan creativ”, a declarat Marius Roşu, director de creaţie GAV׀Scholz&Friends Bucureşti.
“Faptul că munca noastră împreună cu agenţia GAV׀Scholz&Friends Bucureşti aduce şi o astfel de recunoştere nu poate decât să ne confirme că suntem o echipă care funcţionează şi că brandul Mercedes-Benz comunică aşa cum trebuie pe piaţa din România. Vom susţine, la fel ca până acum, creativitatea în comunicarea Mercedes-Benz”, a adăugat Ioana Taflan, Head of PR and Communication DaimlerChrysler Automotive România.
Echipa care a facut posibilă campania, şi implicit premiul, este formată din Marius Roşu (Creative Director), Cătălin Spoială (Copywriter), Lorena Stoica (Client Service), din partea GAV׀Scholz&Friends, şi Ioana Taflan şi Gabriel Crăciun, Marketing/Communications, din partea DaimlerChrysler Automotive România.
Festivalul Internaţional de Publicitate de la Moscova (MIAF) s-a desfăşurat în perioada 13 – 15 septembrie. Începând cu anul acesta, festivalul a fost denumit oficial “Red Apple”. Noutăţile din acest an au fost: extinderea festivalului pe două continente (Europa şi Asia), intrarea acestuia în cadrul Forumului “First World Advertising”şi adăugarea unor noi categorii de concurs.
Debutând ca o simplă competiţie de spoturi TV în 1992, MIAF şi-a câştigat trei ani mai târziu statutul de festival internaţional. Ediţia MIAF 2006 a adunat peste 400 de participanţi, agenţii de publicitate, companii de PR, studiouri de producţie şi tipografii.
GAV (prescurtarea de la Generic Audiovizual SRL) şi-a început activitatea în anul 2003 împreună cu atelierul de marketing cultural Balkanski, sub denumirea de gav/balkanski. În 2005, s-a afiliat reţelei internaţionale Scholz&Friends, luând denumirea GAV Scholz&Friends Bucureşti.
Scholz&Friends este singura reţea owner-managed din Europa, avându-şi originile în Germania, cu sedii la Berlin şi Hamburg. Printre clienţii şi partenerii GAV Scholz&Friends Bucureşti se numără: Asociaţia pentru Relaţii Comunitare România, Brita, Lindab, DaimlerChrysler/Mercedes, Ministerul Culturii şi Cultelor/Sibiu – Capitală Culturală Europeană 2007, Raiffeisen Leasing, Sibiu Jazz Festival, Unilever şi Unity.
{mosloadposition user10}