E nevoie de un întreg sat pentru a crea o campanie Diesel. Mai exact, este vorba despre satul Breganze, din Italia, casa sediului Diesel, unde sute de membri ai staff-ului au fost starurile şedinţei foto Fall 2023, inspirată de jocurile de tip puzzle pentru copii.
Există o mulţime de personaje îmbrăcate în Diesel, pe care să le observi. Woof! Totul stă în D-talii.
Campania de toamnă 2023 este un joc plin de ireverenţă, destinat exclusiv adulţilor şi desfăşurat pe cărţi clasice pentru copii, în care personajele şi obiectele sunt ascunse în scenete dense, pline de imaginaţie, din întreaga lume. În loc să urmărim un singur personaj ca din desene animate în călătorile şi aventurile sale, descoperim multe care locuiesc pe tărâmul Diesel, aşa cum a fost el imaginat de către directorul creativ Glenn Martens, directorul artistic Chris Simmonds şi fotograful Johnny Dufort.
Fotografiată în Breganze, Italia, unde este localizat sediul central Diesel încă de la înfiinţarea brandului, în 1978, campania prezintă şase fotografii, fiecare concentrându-se pe un grup de modele înconjurate de sute de membri ai staff-ului, inclusiv Renzo Rosso, pentru a crea o serie de scene suprarealiste, absurde, de zi cu zi şi amuzante, decupate şi recompuse într-un portret maniacal al satului.
Grupul de şase modele-eroi poartă ţinute din colecţiile toamnă-iarnă 2023 Pre şi Runway. Noul denim include piese din gamele Biker Darts, Cargo denim şi Coated Outwear. Pentru grupul Earth Tone este introdusă o nouă paletă de texturi ce se concentrează pe maro, camel şi burgundy, cu îmbrăcăminte utilitară şi piese de runway din catifea, care sunt gândite să iasă în evidenţă într-o mulţime. Denimul Devoré este aplicat pe tul transparent pentru a crea un efect de ardere, iar o haină voluminoasă din denim artizanal distrus te duce cu gândul la blana artificială. O jachetă moto arată ca şi când ar fi fost topită cu o torţă. Imprimeurile cu fotografii pop ce înfăţişează prim-planuri cu feţe maniacale ce-şi arată dinţii sunt aplicate pe jachete strălucitoare, topuri şi fuste mini. Hanoracele, tricourile şi îmbrăcămintea moto şi utilitară sunt reimaginate în imprimeuri de curse, tricoturi distruse şi piele crăpată.
Din 8 septembrie, pregăteşte-te pentru a porni căutarea! În era supravegerii globale digitale 24/7, oriunde ai merge, noi te putem găsi. Şi tu ne poţi găsi pe noi. Dăm viaţă campaniei “Găseşte D-ul” (“Find the D”) cu un joc interactiv pe care clienţii, fanii şi invitaţii îl pot juca pentru premii reale – utilizatorii se pot înregistra pe www.dieselfw23contest.com. Jocul se va desfăşura pe o perioadă de două luni şi, în fiecare săptămână, jucătorilor li se dă sarcina să caute un anume obiect ascuns în imaginea ce poate fi mărită cu zoom. Cei care găsesc cu succes obiectul sunt înscrişi într-o tombolă pentru a câştiga premii ce includ o geantă 1DR, o fustă-curea Oval D, şepci, sneakers, ochelari de soare, ceasuri, Diesel sex toys, parfumuri şi altele.