În primul trimestru al anului 2022 KPC-Group, compania care reprezintă Gartner în Cehia, Slovacia și România și-a consolidat și reconstruit echipa din România. Isabela Lupușoru și Gabriela Vișan s-au alăturat Manuelei Shefketova. Acesta este un semnal foarte important pe care Gartner îl transmite pieței locale cu privire la concentrarea pe România.
Manuela Shefketova, cu rolul de Account Executive a devenit parte a echipei de vânzări a KPC-Group la sediul central din Praga în 2021. Cu o experiență internațională în IT&C, supply chain și fintech, Manuela are 15 ani de experiență în diferite sectoare și zone de business, fiind axată în principal pe SMB, Business Development, Alliances& Channels, vânzări indirecte. De-a lungul anilor a acoperit piețe precum CE &EE, precum și Franța și Austria. În cadrul Gartner se va concentra pe startup-urile românești și vendorii HT.
Isabela Lupușoru, Account Executive, s-a alăturat la începutul acestui an biroului KPC-Group din București. Isabela este un profesionist în vânzări, fiind pasionată și orientată spre rezultate. Izabela a acumulat experiență în vânzări enterprise, comercial și Account Management, lucrând pentru diferite companii de software precum: Oracle, Veeam Software și Crossover. În cadrul Gartner, ea va face parte din echipa GTS (Global Technology Sales) End User, acoperind piața din România.
Un membru important al echipei de la București este Senior Account Executive Gabriela Vișan, care vine cu experiență îndelungată în vânzări. Gabriela aduce echipei cunoștințele sale extinse dobândite în cei 14 ani de sales leadership la Mitel, cel mai recent rol fiind cel de director de vânzări pentru România, Bulgaria, Turcia și Israel. Gabriela se va concentra pe organizațiile mari din diverse industrii.
“Ultimii doi ani au adus organizațiilor noi provocări în domeniile IT, tehnologie și digitalizare. Gartner și-a ajutat cu succes clienții să înțeleagă, să perceapă și să gestioneze aceste provocări, devenind mai puternici, mai rezistenți și de succes pe acest parcurs. Acesta este motivul pentru care ne întărim echipele de vânzări și de livrare în toate teritoriile noastre. Având în vedere toate aceste aspecte, România este acum o prioritate pentru noi. Suntem convinși că piața locală formată din utilizatorii noștri din cadrul companiilor, precum și al companiilor de tehnologie și al startup-urilor are un potențial uriaș și că noile provocări și șocuri din 2022 vor fi un argument pentru multe organizații de a-și accelera și mai mult utilizarea tehnologiei și a-și dezvolta noi strategii digitale”, comentează Oldřich Příklenk, CEO al KPC-Group,
KPC-Group intenționează, de asemenea, să extindă în România unele dintre activitățile sale locale, cum ar fi sondajele Mandays și Customer Satisfaction. Aceste studii completează cercetările Gartner pentru a oferi o acoperire și date mai detaliate despre piețele pe care le deservește. De asemenea, KPC-Group va organiza la mijlocul lunii mai, la București, un eveniment pentru directorii și liderii din domeniul IT, axat pe problemele actuale legate de managementul talentelor IT. În cadrul evenimentului va fi o sesiune cu analistul Gartner Mbula Schoen, precum și discuții la fața locului cu Gartner Executive Partner, Pawel Bialka, și o sesiune la fața locului cu partenerul executiv Gartner Hynek Bury pe tema agile transformation.