serviciu premium ales deja de 68% dintre clienti
Lansat la inceputul lunii decembrie, serviciul Garantia Suplimentara Marketonline poate fi deja considerat un succes de marketing, dar si un serviciu de reala utilitate pentru clientii IT&C din comertul electronic. Magazinul online www.MarketOnline.ro a anuntat ca, in 10 zile de cand serviciul este disponibil pe website, 68% dintre cei care au lansat comenzi online au cumparat si acest serviciu. Garantia Suplimentara Marketonline a fost lansata in contextul in care sistemul normal de garantie propus de producatorii IT&C nu poate asigura satisfacerea completa a clientilor, in cazul in care apar probleme cu produsele achizitionate. Sistemul MarketOnline.ro propune o inovatie pe piata romaneasca: orice produs defectat in perioada de garantie, din cauze acoperite de garantie conform certificatului atasat produsului, este inlocuit cu unul nou, identic (sau similar dar superior in cazul in care produsul identic nu se afla pe stoc sau nu se mai fabrica), pe loc sau in maxim 48 de ore (2 zile) lucratoare de la constatarea scrisa a cauzei defectului de catre orice service autorizat de producatorul/importatorul acelui produs, conform certificatului de garantie.
Garantia Suplimentara Marketonline poate fi aleasa de clientii MarketOnline in momentul introducerii unei comenzi pe www.marketonline.ro. Aceasta garantie suplimentara se suprapune peste perioada normala de garantie a produsului, asa cum apare in certificatul de garantie, fara a o prelungi sau scurta, dar oferind servicii suplimentare.
"Pentru a beneficia de aceaste drepturi suplimentare trebuie sa ne aduceti la sediul MarketOnline (sau sa ne trimiteti prin curier rapid) produsul, in ambalajul original si cu toate accesoriile sale, precum si certificatul de garantie si o fotocopie a facturii de achizitie", explica reprezentantii MarketOnline.ro.
Garantia Suplimentara MarketOnline este un serviciu premium si se inscrie in politica MarketOnline.ro de a oferi clientilor sai nu numai preturi mici, nu numai promotii si reduceri, ci si servicii de foarte buna calitate – de la procesarea comenzii, timpul de raspuns, reactia in caz de probleme, sistemul rapid de achizitionare in rate si pana la garantie. Astfel, MarketOnline.ro ofera servicii clientilor sai si dincolo de momentul cumpararii unui produs, un program care isi propune sa-si fidelizeze clientii.
Desi este un serviciu premium, costul este aproape neglijabil – Garantia Suplimentara Marketonline costa 2% din valoarea produselor achizitionate, se poate comanda numai odata cu produsele (nu si dupa cumpararea produselor), pentru toate produsele din factura (cu exceptia soft-ului sau a produselor care nu au garantie in sine) si apare clar detaliata pe factura de achizitie. Garantia Suplimentara Marketonline este un serviciu optional oferit exclusiv clientilor www.MarketOnline.ro in momentul cumpararii produselor.
Tinand cont de promotiile de Craciun lansate de MarketOnline, dar si de noua politica de reduceri pentru clientii fideli, prin care acestia pot beneficia de discount de pana la 3,49%, practic Garantia Suplimentara Marketonline poate fi perceputa ca un serviciu cu valoare adaugata, dar cu un cost ca si inexistent, comparand oferta MarketOnline cu cea a magazinelor offline si chiar cu cea a magazinelor online concurente.
"Nu dorim sa ne remarcam numai prin preturile foarte bune, inca de la inceput am pus accentul pe faptul ca MarketOnline.ro reprezinta unicul magazin online de sapte stele. De la lansare si pana acum, ne straduim sa respectam acest principiu si sa oferim clientilor nostri servicii adaptate cerintelor acestora. Garantia Suplimentara Marketonline este o initiativa concreta in acest sens, demna de un magazin online de sapte stele", a declarat Mugur Cosmin Frunzetti, Managing Partner al Grifon Group, compania care detine magazinul online www.MarketOnline.ro.
{mosloadposition user10}