solutia de plata cu telefonul mobil
“Inovația” a fost cuvântul cheie pentru Garanti Bank și Seamless la sfârșitul anului 2013, când au lansat în România cea mai rapidă, sigură și simplă soluție de plată cu telefonul mobil – SEQR. Echipa internă de Corporate Communication, împreună cu agențiile Oxygen și Frank Digital, a creat și implementat campania de lansare a produsului în perioada octombrie – decembrie 2013, care a avut ca rezultat o audiență totală de peste 3 milioane de persoane.
Campania integrată de comunicare a reunit o serie de activități menite să creeze vizibilitate pentru lansarea SEQR: relații cu mass-media relevante, parteneriate cu câțiva dintre cei mai cunoscuți bloggeri pe segmentul vizat, producții video speciale, promovare pe social media (inclusiv o aplicație de cumpărături inovatoare pe Facebook – SEQR the City), marketing direct adresat clienților existenți și potențiali, precum și comunicare internă.
Principalele rezultate ale campaniei de promovare includ:
– O audiență de peste 2,8 milioane persoane pentru lansarea SEQR, prin activități de relații publice, care au asigurat o prezență în mass-media excelentă, pe canale naționale în TV, ediții print și online.
– O audiență în social media care a depășit 250.000 vizualizări, 1.500 comentarii și like-uri și peste 18.500 de vizualizări ale filmărilor demo SEQR.
– Pagina de Facebook a Garanti Bank a crescut cu peste 10.000 de fani pe durata campaniei și mai mult de 2.000 de persoane s-au înregistrat și 14.576 produse au fost cumpărate în lumea virtuală, prin aplicația de Facebook SEQR the City (aplicație similară unui joc tradițional, în care utilizatorii au trebuit să îndeplinească o serie de sarcini, constând în plăți virtuale realizate cu SEQR).
– Activare specială la sediul central al Grupului Garanti, prin care angajații au avut posibilitatea de a fi primii care testează, oferă feedback și folosesc soluția SEQR.
– O ediție specială a Garanti TV a fost dedicată lansării SEQR (https://www.facebook.com/GarantiBankRomania/app_114967975356167, //www.youtube.com/watch?v=nxPEVaMoPas)
Echipele care au coordonat și implementat campania au fost formate din:
Garanti Bank: Virginia Otel (Communication Leader), Alexandra Rada (Corporate Communication Division), Delia Cioc (Corporate Communication Division), Fatih Arpas (Director of Alternative Delivery Channels & IT), Onur Ozdemir (Alternative Delivery Channels), Togay Can (Alternative Delivery Channels)
Oxygen: Adina Trandaf (Account Manager), Alexandra Ene (Account Coordinator), Ana Maria Ciobotaru (Senior Copywriter), Ioana Codiță (Junior Art Director), Ramona Damian (Senior Art)
Frank Digital: Florin Oprea (Senior PHP Developer), Alex Gorcea (Photoshop Wizard), Oana Manta (Senior Digital Art Director), Sabin Belușică (Digital Project Manager), Andra Stegaru (Social Media Specialist)
SEQR a fost creată de Seamless, unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de soluții de plată cu telefonul mobil, și lansată în România în parteneriat cu Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare bănci de pe piața locală. SEQR este o aplicație care permite plata cu smartphone-urile în magazine, restaurante și în mediul online și reprezintă cea mai simplă, sigură și eficientă soluție de plată din România.
Bucuresti, 04.03.2014