În data de 17 octombrie 2013, GANT a deschis un nou magazin în Promenada Mall Bucureşti. Spaţiul este localizat la etajul 1, are o suprafaţă de 81 mp si este cel de al 4-lea magazin GANT deschis în România.
GANT este o marcă lifestyle cu o moştenire americană din zona sport, care oferă articole vestimentare şi încălţăminte casual de calitate superioară cu accente ale modei europene.
În noul magazin GANT din Promenada Mall Bucureşti, clienţii sunt invitaţi să descopere colecţia GANT pentru bărbaţi toamnă-iarnă 2013/2014, un mix armonios între stilul casual american şi detalii stilistice tipic europene. Colecţia GANT abordează trei teme principale: New York Stories, Collegiate şi Luxury.
Istoria GANT
Valorile companiei se bazează pe moştenirea autentică de pe coasta de est a Americii, care datează încă de la lansarea brandului, în 1949. De atunci, GANT s-a dezvoltat continuu, inspirându-se din Europa în ceea ce priveşte materialele, designul şi influenţele de lifestyle. Astăzi GANT este un brand cu adevărat global care oferă o gamă completă de îmbrăcăminte pentru bărbaţi, femei şi copii, încălţăminte, ceasuri, ochelari, parfumuri şi obiecte de decoraţiuni interioare concepute şi comercializate de parteneri licenţiaţi.
Istoria GANT datează de când Bernard Gant a început să confecţioneze cămăşi în New Haven, Connecticut. În scurt timp, pasiunea lui pentru calitate şi design s-a transformat într-o afacere cu articole vestimentare casual-sport. Fii săi, Marty şi Elliot, s-au alăturat ulterior afacerii, ducând mai departe dedicarea tatălui lor pentru manufacturarea produselor şi atenţia la detalii.
În 1999, GANT AB Suedia (la acea dată se chema Pyramid Sportswear) a achiziţionat brandul GANT de la corporaţia Philips-Van Heusen. În 1980, Pyramid Sportswear primise dreptul de a dezvolta colecţia GANT pentru piaţa suedeză. Ulterior, firma a primit dreptul de a comercializa brandul la nivel mondial, mai puţin pe piaţa Statelor Unite ale Americii. Când GANT USA a fost achiziţionată, în 1999, noii proprietari ai mărcii au avut în sfârşit oportunitatea să transforme brandul într-unul global. În 2006, compania GANT a fost listată la Bursa din Stockholm, iar în martie 2008 a fost delistată şi cumpărată de Maus Freres, o companie privată din Elveţia.
Tot ceea ce face GANT porneşte de la cămaşă – aceasta este fundaţia pe care brandul a fost construit. GANT a inventat câteva detalii creative de confecţionare, cum ar fi gaica de pe spatele cămăşii pentru agăţat camaşa în cuier, pensa (pliul) de pe spatele cămăşilor şi nasturele de pe dosul gulerului pentru fixarea cravatei. Aceste inovaţii, împreună cu gulerul de cămaşă cu nasturi în S.U.A., au adus brandului un loc binemeritat în istoria modei.
GANT international
Marca GANT este astăzi prezentă în peste 60 de ţări, cu peste 740 de magazine şi 4.000 de comercianţi selectaţi de nivel premium. Colecţiile GANT includ imbracaminte pentru bărbaţi, femei şi copii. În plus, sub egida GANT sunt licenţiate ceasuri, încălţăminte, ochelari, parfumuri, lenerie intimă şi obiecte de decoraţiuni interioare.
În România, brandul GANT este prezent în Bucureşti prin magazinele din Bucureşti Mall, Băneasa Shopping City şi Promenada Mall, în Polus Center Cluj Napoca şi în City Park Mall Constanţa.