Gama de cârnați „Plin de Carne” de la Elit a fost desemnată câştigătoare a prestigiosului premiu „Votat Produsul Anului 2023” în categoria „Cârnați” în urma desfăşurării competiţiei „Votat Produsul Anului 2023 pentru Inovaţie”!
Inovațiile rețetelor au transformat sortimentația de cârnați „Plin de Carne” în mezeluri prietenoase cu întreaga familie, potrivite unui stil alimentar echilibrat. Cârnații din noua gama „Plin de Carne” de la Elit oferă consumatorilor experiențe senzoriale de gust desăvârșit, având la bază ingrediente de cea mai bună calitate, fără OMG (organisme modificate genetic), fără amidon adăugat, fără soia, fără gluten,fără MDM (carne separată mecanic), aceste beneficii fiind clar evidențiate pe noua etichetă.
„Este a doua oară când ne bucură de recunoaștere publică atât de importantă a produselor noastre în cadrul acestei competiții! Distincția „Votat Produsul Anului” obținută recent de Plin de Carne a venit ca o mare bucurie pentru întrega noastră echipă, dar nu ca o surpriză! Cred cu sinceritate că echipa noastră și calitatea produselor noastre ne-ar aduce zilnic un premiu în cazul în care concursul s-ar derula zilnic”. A declarat Voicu Vușcan, Administrator Elit.
Cârnații Casă Plin de Carne, Cârnații Casă Plin de Carne Uscați, Cârnații Fuet Plin de carne, Cârnații Grătărel Plin de carne și Cârnații Grătărel Picant vor purta cu mândrie, alături de eticheta curată și recunoașterea publică a gustului desâvârșit prin obținerea distinctiei „Votat Produsul Anului 2023”!
„Pasiunea de a oferi clienților mezeluri cu gust desăvârșit este ceea ce ne determină să fim mai buni în fiecare zi. Prin gama „Plin de Carne”, ne continuăm promisiunea de a oferi produse hrănitoare, savuroase și potrivite unui stil alimentar echilibrat. Mulțumesc pe această cale întregii echipe implicate în implementarea proiectului, dar și consumatorilor care apreciază rezultatele muncii noastre!” spune Cristian Orădan, Director General Elit.
„Votat Produsul Anului” este cea mai mare competiție a bunurilor de larg consum din lume. Înființată în Franța în 1987, competiția funcționează în 44 de țări.
„Și prin această editie, ni s-a confirmat încă o dată faptul că inovația este unul dintre pilonii fundamentali ai unui business de succes. Ne bucurăm că numeroase produse inovative […] au primit recunoașterea din partea consumatorilor și se vor diferenția în piață prin această distincție” a declarat Mihaela Păduraru, Country Manager „Votat Produsul Anului®” România.
Studiul Votat Produsul Anului a fost realizat pe 36 de categorii. Eșantionul total al studiului a fost de 6.447 respondeți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani. În categoria „Cârnați” eşantionul a fost de 510 respondenți. Eroarea maximă de eşantionare în categorie este +/- 4.3%. Studiul a avut loc în perioada 15 Martie 03 – Mai 2023. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Mai multe detalii: www produsulanului.com.