celor mai de incredere marci din Romania
Bosch este noul lider în topul încrederii consumatorilor români, pe segmentul produse electrocasnice de bucătărie Studiul realizat anual de Reader’s Digest în 7 țări europene, este un reper al încrederii consumatorilor în mărcile lor preferate și se desfășoară pentru 38 de categorii
Bosch se află pe primul loc în topul preferințelor consumatorilor români în segmentul produse electrocasnice pentru bucătărie, conform studiului Trusted Brands 2015. Acesta este cel mai important sondaj de piață ce vizează identificarea și premierea mărcilor care reușesc să ajungă sau să se mențină în topul preferințelor consumatorilor din Europa și este realizat de către Tarsago România, deținătorul licenței Reader’s Digest.
“Acest premiu validează calitatea produselor Bosch și atenția pe care am acordat-o clienților noștri. La 16 ani de prezență pe piața din România, peste 3.000.000 de produse electrocasnice Bosch și-au găsit întrebuințare în căminele românilor. Încrederea acordată de consumatori ne bucură și ne conferă în același timp o mare responsabilitate, aceea de a menține aceleași standarde ridicate cu privire la produsele și serviciile pe care le oferim,” a declarat Mihai Voicila, Director General BSH Electrocasnice S.R.L.
În cadrul sondajului Trusted Brands 2015, respondenții și-au exprimat opinia cu privire la mărcile în care au încredere. Toți cei care au participat la sondaj au evaluat brandurile în funcție de „calitate”, „valoare excelentă”, „imagine puternică”, „înțelegerea nevoilor clienților”, dar și în ceea ce privește „responsabilitatea socială”.
Studiul integral poate fi vizualizat și descărcat de pe site-ul dedicat www.rdtrustedbrands.com.