IAA Young Professionals Cluj anunţă gala de premiere a competiţiei Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunităţii de business şi marketing clujene.
35 de concurenţi s-au înscris în concursul celor mai bune campanii de promovare clujene şi aşteaptă rezultatele jurizării. Susţinătorii lor, pasionaţii de marketing şi comunicare, precum şi toţi cei care sprijină ideea că realizările Clujului merită premiate sunt aşteptaţi la eveniment.
Gala are loc în 30 iunie, începând cu ora 17.00, la Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca.
La gala de premiere se vor împărtăşi poveşti de marketing nespuse până acum şi poveşti din spatele campaniilor de succes, alături de:
– Bogdan Bob Rădulescu, entertainer TV Epic Show, actor, trainer şi moderator al galei;
– Tibi Codorean, entertainer TV Epic Show, actor şi moderator al galei;
– Câştigătorii competiţiei Game of Tribes;
– Echipa IAA YP Cluj;
Momentele principale ale galei vor fi:
– Premierea campaniilor câştigătoare şi echipelor de marketing din spatele acestora – desemnate în urma evaluării realizate de juriul Game of Tribes;
– Desemnarea câştigătorilor publicului, prin votul live la eveniment;
– Momente surprize pregătite de sponsori şi parteneri şi de momentele muzicale oferite de trupa Royal Avenue.
Evenimentul se adresează tuturor entuziaştilor în marketing şi comunicare şi celor ce cred că realizările Clujului merită premiate.
Participarea e gratuită şi se face exclusiv pe bază de înscriere, în limita locurilor disponibile, prin completarea formularului de la adresa www.GoT.marketing-tribe.ro/rezerva-ti-loc-la-gala/.
Despre Game Of Tribes
Triburi unite în competiţie. Pornind de la conceptul Marketing Tribe şi de la ideea unei comunităţii locale de marketing unite, Game of Tribes merge mai departe, provocând triburile să îşi împărtășească realizările.
Asociaţia tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare, IAA YP Cluj, a dat start unei iniţiative unice pe piaţa de marketing locală, primul concurs al celor bune campanii de promovare clujene realizate în ultimii 2 ani. Concurenţii înscrişi au acceptat provocarea de a împărtăşi cu publicul cele mai bune campanii de promovare realizate şi echipele din spatele acestora. Scopul proiectului – de a pune în valoare comunitatea MarCom locală şi de a facilita conexiuni între specialişti şi mediul de business.
35 de campanii înscrise în jocul triburilor. Campaniile de promovare înscrise de agenții, firme, freelanceri, organizatori de evenimente, ONG-uri, asociații și instituții îşi reprezintă cu succes tribul de marketing în competiţia Game of Tribes.
Dintre acestea amintim: campania proiectului european We Love Eating – Primăria Cluj-Napoca | campania "Cu ce te ajută şcoala să îţi transformi visul în realitate" – Transylvania College | campania Startup Weekend Cluj | campania Meet Magento România – MindMagnet | campania TeCOMM – Libero Events | campania Denso Automotive @Profi Autoshow Polonia – Loopaa MarCom | campania Electric Castle – Boiler Events | campania Mioritmic – Club Midi | campania TiMAF – Dettra | campania Photo Romania Festival – Asociaţia Fapte | campania Scena Verde Reciclăm pentru cultură – Filarmonia | campania Swimathon Cluj – Fundaţia Comunitară Cluj | campania Cluj Build 2014 – Habitat for Humanity Cluj | campania Rolling beards – Beard Brothers| campania Cărţile pe faţă.
Puteţi face cunoştinţă cu toate la bit.ly/GoT-noutati-mai-1.
Campaniile înscrise au fost jurizate de o comisie formată din specialiști MarCom de renume: Cristian China Birta, Managing Partner Kooperativa.ro, blogger Chinezu.eu; Dan Petre, Managing Partener D&D Research; Hortensia Năstase, Vice President Lowe Grup; Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett; Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions România.