– O editie de succes pentru primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene
IAA Young Professionals Cluj a organizat gala de premiere Game of Tribes, primul eveniment de acest gen dedicat comunităţii de business şi marketing clujene.
La gala din 30 iunie s-au împărtăşit poveşti nespuse de marketing alături de invitaţi. S-au prezentat cele 35 de campanii înscrise în competiţia Game of Tribes şi fapte interesante din spatele realizării lor. S-au premiat cele 14 campanii câştigătoare, împreună cu echipele de marketing responsabile.
30 iunie, Auditorium Maximum UBB, Cluj-Napoca.
Asociaţia tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare, IAA YP Cluj a organizat marţi, 30 iunie 2015 prima ediţie a Galei Game of Tribes cu scopul de a pune în valoare comunitatea MarCom locală şi de a facilita conexiuni între specialiştii în marketing, comunicare şi mediul de business.
Peste 300 de participanţi ne-au onorat cu prezenţa. Printre ei: susţinători ai concurenţilor înscrişi în competiţia Game of Tribes, pasionaţi de marketing şi comunicare, susţinători ai proiectelor şi realizărilor Clujului.
La Gala Game of Tribes:
– s-au împărtăşit poveşti nespuse de marketing în cadrul unui show epic realizat de moderatorii noştri: Bogdan Bob Rădulescu şi Tibi Codorean;
– s-au împărtăşit poveşti nespuse din spatele realizării acestui proiect de către echipa IAA YP Cluj;
– s-au prezentat campaniile concurente şi au fost premiate cele 14 câştigătoare, împreună cu triburile de marketing din spatele lor. Publicul a ascultat cu interes povestea nespusă a acestora, o dată cu înmânarea trofeelor şi diplomelor;
– publicul a fost provocat să-şi desemneze proprii câştigători prin votul live de la gală;
– participanţii s-au bucurat de surprizele pregătite de partenerii tribului IAA YP, inclusiv de premiile oferite.
– publicul s-a bucurat de spectacolul muzical de închidere a galei, oferit de trupa Royal Avenue.
Cei 35 de concurenţi înscrişi sunt cu toţii câştigători, pentru că au acceptat provocarea de a împărtăşi public campaniile de succes realizate, de a dezvălui poveşti nespuse din spatele acestora şi de a pune în lumina reflectoarelor echipele responsabile. Împreună au unit tribul de marketing al Clujului prin puterea exemplului, prin colaborare şi colegialitate.
Lista premianților este:
• Secţiunea Agenţii, campanii online | D’Avantage Consult – Campania ClujANA Dental selfie
• Secţiunea Agenţii, campanii PR & neconvenţionale | Loopaa MarCom – Campania Denso Automotive Profi Autoshow Polonia
• Secţiunea Agenţii, campanii de promovare a agenţiei | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics
• Secţiunea Companii, campanii de comunicare | Ţigări electronice Vips e-Lichide – Campania VIPS, the vaping experience
• Secţiunea ONG-uri şi asociaţii, campanii pentru evenimente | Asociaţia Filarmonia – Campania Scena Verde – Reciclăm pentru cultură
• Secţiunea ONG-uri şi asociaţii, campanii pentru proiecte | i din România – Campania Peditel 1791 Urgenţe şi sfat medical pedriatic non-stop
• Secţiunea Instituţii, campanii de comunicare | Transylvania College – Campania Cu ce te ajută şcoala să îţi transformi visul în realitate
• Secţiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui festival, spectacol, concert | Boiler Events – Campania Electric Castle Festival – Bigger / stronger / better 2014
• Secţiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui eveniment de business | Libero Events – Campania TeCOMM şi Markday
• Secţiunea Campanii de branding al Clujului, campanii de branding local | Loopaa MarCom – Campania Brandurile tale de suflet din oraşul tău de suflet, Cluj-Napoca
• Premiu de apreciere IAA YP Cluj | Primăria Cluj-Napoca – Campania We Love Eating.
• Votul live al publicului , locul 1 | Beard Brothers – Campania Catch a smile day
• Votul live al publicului, locul 2 | Fundaţia Părinţi din Romania – Campania Peditel 1791 Urgenţe şi sfat medical pedriatic non-stop
• Votul live al publicului, locul 3 | Loopaa MarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.