Gala primei ediţii ADC*RO Awards va avea loc pe 5 decembrie, la Institutul Francez-Sala Elvira Popescu, începând cu ora 19.30.
În competiţie au fost înscrise 109 lucrări, de către 24 de agenţii: 23 Communication Ideas, Agenţia Punct, Cohn&Jansen JWT, CRI8, DDB România, Friends Advertising, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Greater Ad, Grey-G2 România, Jazz, Lowe & Partners România, Mercury360 Communications, Next Advertising, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Bucharest, Rusu+Bortun Brand Growers, Starcom MediaVest Group, The Practice, Three, Webstyler şi WebTailors.
Competiţia ADC*RO Awards cuprinde nouă categorii de concurs: TV, Radio, Print, Out of Home, Online, Public Relations, Direct Communication, Media şi Integrated Campaigns, iar cele mai multe lucrări au fost înscrise în categoriile Online, TV şi Print.
Lucrările vor fi jurizate de către un juriu format din specialişti ai industriilor reprezentate în concurs şi prezidat de Toni Segarra (Fondator şi Director de Creaţie *S, C, P, F… Barcelona), iar câştigătorii vor fi anunţaţi pe 5 decembrie, în cadrul galei de premiere. Juriul va fi pe scenă pe toată durata galei, pentru a motiva live fiecare alegere.
În cadrul galei se va acorda şi premiul Tânărul Creativ al Anului, pentru cea mai bună rezolvare a brief-ului propus de Pepsi pentru tinerii profesionişti din industriile creative, care nu au depăşit vârsta de 28 de ani. Mai multe detalii despre acest concurs găsiţi pe site-ul oficial: www.adcromania.ro.
Accesul la gala se face pe bază de invitaţie. Aceasta va fi urmată de un Afterparty Grolsch, care va avea loc în Energiea Pub (Brezoianu, nr.4) începând cu ora 22.00.
Art Directors Club România (ADC*RO) s-a înfiinţat în 2008 şi reprezintă o asociaţie non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova şi de a recunoaşte excelenţa în creativitate, punând în legătură profesioniştii din industria de comunicare vizuală din România.
Misiunea Asociaţiei Art Directors Club România este de a îmbunătăţi standardele de calitate şi integritate în domeniul comunicării vizuale şi de a promova la nivelul industriei şi al opiniei publice importanţa acestor standarde.