Festivitatea de premiere a celor mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii 10 ani va avea loc pe 18 octombrie 2011, incepand cu orele 19.30, la Opera Nationala Bucuresti.
In cadrul galei vor fi anuntati castigatorii fiecarei sectiuni si categorii de concurs, dar si premiile pentru cele mai bune lucrari din 2011. De asemenea, vor fi oferite distinctii speciale advertiserilor ce s-au remarcat in ultimii zece ani prin sustinerea creativitatii din publicitatea romaneasca.
In cele sase categorii ale competitiei au fost inscrise 648 de lucrari, semnate de catre 23 de agentii. Acestea vor fi incluse in prima arhiva a publicitatii romanesti, care va fi disponibila online pe siteul www.zeceani.ro la scurt timp dupa gala de premiere.
Agentiile inscrise in concurs sunt: DDB Bucharest, GAV Generic Audiovizual, Gavrila&Asociatii, GMP Advertising , Graffiti BBDO Bucharest, Grey G-2 Romania, Hippos, Leo Burnett Group, Lowe&Partners , Mercury 360 Communications, Next Advertising , Odyssey Communication, Ogilvy Group Romania , Papaya Advertising , Propaganda, Publicis Romania, Right Media , Rusu+Bortun Brand Growers , Saatchi&Saatchi Romania, Totem Communication, Utopium, Vitrina Advertising , Webstyler.
Accesul la festivitatea de premiere se face pe baza unui bilet ce poate fi achizitionat de la organizatori. Mai multe detalii gasiti pe site-ul oficial al evenimentului.
„10 ani de creativitate romaneasca” premiaza cele mai bune reclame romanesti din perioada 2002 – 2011. Castigatorii vor fi alesi la inceputul lunii octombrie de catre un juriu format din reprezentanti ai agentiilor de publicitate din Romania. Mai multe informatii despre criteriile de jurizare ale acestora si despre membrii juriului gasiti pe www.zeceani.ro.