Gabriela Terchilă, fost Marketing Services Manager în cadrul Nestle Romania, s-a alăturat recent agenţiei V+O Communication, întărind echipa de management în calitate de Client Service Director.
Cu o experiență complexă de 19 ani în comunicare, media, producție și publicitate, atât la client cât și în agenție, Gabriela Terchilă va conduce eforturile de dezvoltare strategică a grupului V+O în România și va coordona echipele de Client Service și Digital din cadrul grupului.
Gabriela are un istoric profesional valoros: a petrecut ultimii nouă ani (2011-2020) în cadrul Nestle Romania, având responsabilităţi extinse în Comunicare şi Media, Digital & Consumer Engagement.
Anterior, Gabriela a fost Managing Director al agenţiei Proximity Bucharest (2006-2011), poziţie în care a accedat după un parcurs profesional de peste cinci ani în diferite funcţii în cadrul aceleiași agenții.
În perioada pandemiei, V+O Communication acumulat o experienţă consistentă în ceea ce priveşte comunicarea online şi offline, organizând evenimente inovative şi asigurând pentru clienţii săi suport consistent în comunicarea internă şi/sau cu clienţii şi partenerii.
„Am găsit la V+O Communication o echipă agilă şi dinamică, şi mai ales un mediu de lucru frumos, aşa cum aveam în agenţia pe care am condus-o. Avem proiecte frumoase şi idei inovative, valoroase și de impact, şi cred că avem multe de spus în piaţă”, spune Gabriela Terchilă.
„Îi urăm bun venit Gabrielei și suntem convinși că experiența ei ne va ajuta să continuăm şirul succeselor din 2020, contribuind semnificativ la impactul pe care agenția noastră îl aduce în business-ul clienților noștri, în acest context marcat de schimbări bruşte în întreaga societate şi economie”, a adăugat Loredana Vişa, Director General V+O Communication.
2021 se conturează deja a fi cel puţin la fel de provocator din punct de vedere al comunicării, chiar dacă pandemia pare că intră într-o curbă descendentă. În continuare, zecile de mii de angajaţi izolaţi în munca de acasă au nevoie de comunicare şi atenţie din partea angajatorilor, atât pentru a compensa efectele lipsei de interacţiune şi socializare şi sentimentul de singurătate socială, cât şi pentru revenirea la birouri.