Gabriela Lungu, managing director al companiei de relatii publice Ogilvy Public Relations Worldwide, a decis sa paraseasca grupul Ogilvy incepand cu jumatatea lunii noiembrie pentru a se dedica unor noi oportunitati profesionale.
Pana la momentul plecarii efective, prevazuta pentru15 noiembrie, Gabriela Lungu va continua sa se implice in toate aspectele operationale ale companiei pentru a-si servi clientii si a-si sprijini echipa si top managementul. Ogilvy Group Romania va anunta in curand decizia in ce priveste conducerea Ogilvy PR.
Ogilvy Public Relations este in prezent numarul 3 in industria de PR din punct de vedere al cifrei de afaceri. Compania de relatii publice a adus in acelasi timp locul 1 in PR pentru grupul Ogilvy, conform studiului AdMarket Research 2006, criteriul fiind numarul clientilor care au lucrat cu compania anul trecut.
Ogilvy Public Relations a fost infiintata in 1999, iar Gabriela Lungu o coordoneaza din septembrie 2002.
Gabriela Lungu are peste 10 ani de experienta complexa in comunicare, lucrand in jurnalism, publicitate si relatii publice. A inceput colaborarea cu Ogilvy in urma cu aproape 10 ani, pe vremea cand era inca studenta. Primul post in cadrul agentiei a fost in publicitate – copywriter in departamentul de creatie al Ogilvy & Mather.
Lungu a fost printre primii angajati ai companiei de PR din grupul Ogilvy si a parcurs toate etapele profesionale, de la Account Manager la Managing Director, lucrand in slujba multor clienti importanti si luand parte la toate aspectele consultantei de PR.
„Plecarea mea nu trebuie sa surprinda pe nimeni si nici nu cred ca o face. Este o decizie fireasca dupa 10 ani petrecuti in practic aceeasi companie, in aceasta industrie in care oamenii nu prea stau intr-un loc mai mult de cativa ani… Ogilvy este si va ramane prima mea dragoste – un brand legendar, o scoala extraordinara. Pentru mine insa a venit vremea absolvirii…” declara Gabriela Lungu.
{mosloadposition user10}