Gabriel Pătru, Senior Strategic Planner în cadrul agenției Media Direction, a preluat recent jobul de Integrated Communication Manager, poziție nou înființată datorită diversificării serviciilor oferite de Media Direction.
„În 2011 ne-am consolidat o serie de competențe pe zona digitală. Avem acum specializări complementare și o ofertă de servicii care ne permite să integrăm în proiecte complexe și creative prezența online a clienților noștri. Acesta va fi rolul lui Gabriel, alături de atribuțiile sale de coordonare a departamentului de cercetare și strategie”, spune Oana Pădure, Managing Director Media Direction.
“Fluxul de comunicare se întâmplă în timp real, rolurile sunt tot mai specializate, iar online-ul și-a depășit condiția de simplu mediu. În acest context, perspectiva holistică a comunicării este mai importantă ca niciodată pentru a eficientiza la maxim mixul de comunicare și pentru o cunoastere autentică a unui consumator mobil și reactiv” consideră Gabriel Pătru. ”Challenge-ul este cu atât mai provocator cu cât nu mai există o astfel de poziție în nicio altă agenție de media din România.”
Gabriel Pătru lucrează de 2 ani în cadrul agenției Media Direction și de 6 ani în industria de comunicare, ocupând, până în 2010, poziția de Creative Strategic Planner în cadrul Lowe&Partners Group Romania.
Media Direction este prezentă de 10 ani pe piața din România și are un portofoliu de clienți din domeniile: FMCG, Beauty, Finance and banking, Insurance, Farma, Media&Entertainment, Government, Retail, IT.
Media Direction este companie membră a grupului BBDO România, parte a BBDO Worldwide, cea mai eficientă rețea de comunicare la nivel global, conform Effie Efectiveness Index 2011, rețeaua anului la Cannes în ultimii 5 ani consecutiv și cea mai premiată rețea, conform topului Gunn Report.
{mosloadposition user9}