Gimrom Holding S.A. este compania care detine unul dintre primele lanturi de supermarketuri din Romania, G’market. Cu cele trei magazine din Bucuresti si un al patrulea la Iulius Mall Iasi, Gimrom Holding este unul dintre primii jucatori importanti pe piata romaneasca de retail.
Avand aproximativ 19.000 de categorii de produse pe rafturi, G’market ofera clientilor sai o servire de calitate, un personal bine pregatit, cele mai mici preturi si un ambient excelent. In fiecare G’market clientii pot utiliza toate instrumentele de plata: numerar, carti de credit si debit, bonuri de masa, vouchere sau cecuri de cumparaturi.
In acest moment in Romania exista patru supermarketuri G’market, trei in Bucuresti (Plaza Romania, Bucuresti Mall si Colentina) si unul in Iasi (Iulius Mall). In 2005, GIMROM Holding SA a avut vanzari de aproape 40 de milioane de euro cu aceste patru magazine, G’market marindu-si vanzarile cu aproximativ 25% anul trecut de Craciun in comparatie cu anul 2004, si cu 15% in perioada sarbatorilor de Paste.
In septembrie 2005, dupa rebrandigul GIMA in G’market, compania GIMROM Holding SA a anuntat ca va continua sa faca noi investitii in Romania, atat in Bucuresti, cat si in alte orase.
G’market aduce in permanenta noutati clientilor sai. Dupa ce a introdus pe piata de retail primul card de fidelitate in Mai 2001, acum se pot cumpara produse in sase rate folosind G’market Card si CardFinans Avantaj.
De exemplu, clientii nu numai ca au reduceri pentru toate produsele din catalogul G’market, dar pot aduna puncte pe care le vor folosi pentru cumparaturile lor viitoare . De asemenea, toti posesorii de G’market Card pot participa la campanii speciale si promotii de vanzare organizate de G’market. In plus, ei isi pot plati cumparaturile in valoare de 100 RON sau mai mult in sase rate cu ajutorul cardului Finans Avantaj.
In acest moment, G’market are aproximativ 135.000 de utilizatori activi ai cardului G’market si 80% din vanzari se fac cu ajutorul cardului G’market.
G’market Card, impreuna cu programul aferent, este unul dintre cele mai importante servicii pe care G’market le ofera clientilor sai. Rolul cardurilor de fidelitate este de a construi o imagine mai ampla despre cumparatori, pentru o mai buna intelegere a nevoilor acestora.
{mosloadposition user10}