Brandul FUZETEA se lansează simultan în 37 țări din Europa
Compania Coca-Cola începe anul cu o lansare importantă pe piața din România: FUZETEA, un brand care se adresează consumatorilor în căutare de momente de relaxare. Cu un succes important la nivel global, FUZETEA aduce o fuziune neașteptată între extractul de ceai, suc de fructe și plante aromatice care, împreună, creează o experiență unică și complexă, perfectă pentru momentele de liniște și de relaxare.
Lansarea pe piața europeană a FUZETEA, un brand apreciat deja în peste 52 de țări la nivel global, a însemnat și adaptarea la gusturile și preferințele de consum locale. Astfel, consumatorii români se pot bucura de un moment special de relaxare, alături de cele cinci variante FUZETEA: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits, Black Icetea Mango Pineapple.
„Una dintre marile provocări pentru brandurile și companiile de astăzi este să rămână relevante și să se adapteze la preferințele, nevoile și stilurile de viață din ce în ce mai diverse ale consumatorilor. Lansarea FUZETEA pe piața din România este o oportunitate de a le oferi clienților noștri produse și gusturi noi, în cât mai multe ocazii de consum și un pas hotărât în călătoria noastră spre a deveni «o companie pentru toți». Categoria de ceai ready-to-drink este un segment important, cu o creștere fulminantă în ultimii ani, sincronizându-se perfect cu dorința noastră de a le oferi consumatorilor băuturi care să devină parte din viața lor”, spune Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România.
Lansarea brandului FUZETEA va fi susținută de o investiție semnificativă într-o campanie complexă de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs. Campania de promovare declinată 360 de grade susține și amplifică ideea centrală a brandului – fuziunea ingredientelor din FUZETEA le oferă consumatorilor o revitalizare a simțurilor și pauze mai plăcute.
Despre FUZETEA:
· FUZETEA este o fuziune unică de extracte de ceai, arome de fructe, ierburi aromatice și alte ingrediente, care le oferă consumatorilor un gust de ceai complex, proaspăt și actual, o alternativă premium în categoria ceaiurilor ready-to-drink.
· FUZETEA este unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creștere, de ordinul miliardelor de dolari, din portofoliul companiei Coca-Cola.
· Lansat în 2012 în 14 piețe internaționale, FUZETEA a cunoscut, în mai puțin de trei ani, o creștere accelerată, ajungând la o valoare de miliarde de dolari.
· Apreciată deja în 52 de țări la nivel global, FUZETEA se lansează, în ianuarie, simultan în țări din Europa.
· Variantele FUZETEA: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits și Black Icetea Mango Pineapple.
· Noile variante au fost dezvoltate în Centrul de Cercetare și Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles și au fost adaptate preferințelor consumatorilor europeni, oferindu-le acestora un gust de ceai proaspăt și actual.
· Extractul de ceai din FUZETEA provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca-Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie și materia primă din surse 100% sustenabile.
· Cele cinci variante sunt disponibile, din ianuarie, în cele mai mari lanțuri de retail din România, în sticle tip PET de 0,5 l și 1,5 l și sticle returnabile de 0,25 l.
· Băuturile FUZETEA au un conținut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcție de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.