prin parteneriatul cu Mystery Shopping Providers Association
Începând cu această lună, Future Marketing a devenit membru al Mystery Shopping Providers Association
Începând cu luna iunie, compania Future Marketing, unul dintre cei mai importanţi provideri de mystery shopping din România, a fost acceptată ca membru cu drepturi depline în cadrul Mystery Shopping Providers Association (MSPA). Astfel Future Marketing devine a doua companie românească de pe piaţa de mystery shopping care devine membru al celei mai importante organizaţii de mystery shopping la nivel mondial, ai cărei membrii sunt companii de renume din întreaga lume.
MSPA este cea mai mare organzaţie de mystery shopping la nivel mondial. Din cadrul asociaţiei fac parte companii de marketing research, firme de detectivi particulari, firme de resurse umane şi companii specializate pe implementarea serviciilor de mystery shopping. Misiunea MSPA este aceea de a oferi companiilor membre posibilitatea de a beneficia de traininguri de specialitate, participarea la conferinţele organizate regulat, precum şi şansa unui schimb de experienţă între companii situate în diferite părţi ale lumii unde comportamentul consumatorului dar şi al clienţilor este diferit.
„Prin aderarea la Mystery Shopping Providers Association, Future Marketing a confirmat că este o companie demnă de încredere, acest lucru fiind dovedit şi de clienţii importanţi pe care îi avem. Din România doar două companii au reuşit să fie acceptate în acest club select şi asta este o dovadă a profesionalismului Future Marketing. Devenind membru suntem în măsură să câştigăm noi clienţi de pe piaţa autohtonă, dar şi din străinătate, pentru că MSPA este cel mai de încredere garant pentru calitatea serviciilor oferite de compania noastră.”, declară Ioana Maria Boştină, Managing Partner al Future Marketing. „Obtinerea statutului de membru Mystery Shopping Providers Association face parte din strategia Future Marketing de a se extinde si pe pietele din alte tari. MSPA ofera multe oportunitati de afaceri, compania noastra avand astfel sansa sa interactioneze cu parteneri si clienti de pe alte piete.”
{mosloadposition user10}