Marti, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu serialul "Furtuna pe Bosfor". Serialul a fost urmarit de peste un milion si jumatate de telespectatori la nivel national, pe intreaga durata de difuzare.
Pe tronsonul orar 20:00 – 22:35, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe targetul National si All Urban, si pe locul doi pe segmental Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.
Aseara, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8.4% rating si 16,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 8.3% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul National, si 5.3% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 1.529.000 de romani urmareau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:05, productia a strans in fata micilor ecrane peste 1.8 milioane (1.817.000) de telespectatori.
Kanal D si-a mentinut aseara pozitia de lider de audienta la nivel national si in intervalul orar 20:00 – 24:00, pe durata difuzarii serialului turcesc "Furtuna pe Bosfor" si late night show-ului "WOWBiz". In acest tronson orar, Kanal D a inregistrat 6.6% rating si 15,0% cota de piata, pe targetul National. In ceea ce priveste segmental All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania cu 4.4% rating si 11.4% cota de piata (pe Comercial), si 6.6% rating si 14,6% cota de piata (pe All Urban).
Audiente serial "Furtuna pe Bosfor"
– Target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:35 |
Kanal D |
8,4 |
16,7 |
|||
|
Pro TV |
7,7 |
15,2 |
|||
|
Antena 1 |
4,0 |
7,9 |
|||
|
Antena 3 |
2,6 |
5,1 |
|||
|
Romania TV |
2,3 |
4,6 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.12.2015
Interval: 20:00-22:35
– Target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:35 |
Kanal D |
8,3 |
16,3 |
|||
|
Pro TV |
7,9 |
15,6 |
|||
|
Antena 1 |
3,5 |
7,0 |
|||
|
Antena 3 |
2,4 |
4,7 |
|||
|
Romania TV |
2,4 |
4,7 |
Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 08.12.2015
Interval: 20:00-22:35
– Target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-22:35 |
Pro TV |
9,5 |
22,6 |
|||
|
Kanal D |
5,3 |
12,7 |
|||
|
Antena 1 |
4,6 |
10,9 |
|||
|
National TV |
1,5 |
3,6 |
|||
|
Acasa |
1,1 |
2,6 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 08.12.2015
Interval: 20:00-22:35
Audiente Kanal D – interval 20:00 – 24:00
– Target National
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-24:00 |
Kanal D |
6,6 |
15,0 |
|||
|
Pro TV |
6,6 |
14,9 |
|||
|
Antena 1 |
3,2 |
7,3 |
|||
|
Antena 3 |
2,4 |
5,4 |
|||
|
Romania TV |
2,0 |
4,6 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.12.2015
Time: 20:00-24:00
– Target All Urban
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-24:00 |
Pro TV |
6,8 |
15,1 |
|||
|
Kanal D |
6,6 |
14,6 |
|||
|
Antena 1 |
3,5 |
7,8 |
|||
|
Antena 3 |
2,7 |
5,9 |
|||
|
Romania TV |
2,0 |
4,5 |
Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.12.2015
Time: 20:00-24:00
– Target Comercial
Time Bands |
Channels |
Rtg% |
Shr% |
|||
20:00-24:00 |
Pro TV |
8,9 |
22,7 |
|||
|
Kanal D |
4,4 |
11,4 |
|||
|
Antena 1 |
4,2 |
10,8 |
|||
|
National TV |
1,2 |
3,1 |
|||
|
Sport.ro |
1,2 |
2,9 |
Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 08.12.2015
Time: 20:00-24:00