Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Furtuna pe Bosfor” si “WOWBiz”, in topul preferintelor romanilor

Marti, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania cu serialul "Furtuna pe Bosfor". Serialul a fost urmarit de peste un milion si jumatate de telespectatori la nivel national, pe intreaga durata de difuzare.

Pe tronsonul orar 20:00 – 22:35, Kanal D s-a clasat pe primul loc pe targetul National si All Urban, si pe locul doi pe segmental Comercial, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Aseara, in intervalul orar mentionat mai sus, Kanal D a inregistrat 8.4% rating si 16,7% cota de piata, pe targetul All Urban, 8.3% rating si 16,3% cota de piata, pe targetul National, si 5.3% rating si 12,7% cota de piata, pe targetul Comercial. O medie de 1.529.000 de romani urmareau aseara Kanal D. In minutul de aur, atins la 21:05, productia a strans in fata micilor ecrane peste 1.8 milioane (1.817.000) de telespectatori.

Kanal D si-a mentinut aseara pozitia de lider de audienta la nivel national si in intervalul orar 20:00 – 24:00, pe durata difuzarii serialului turcesc "Furtuna pe Bosfor" si late night show-ului "WOWBiz". In acest tronson orar, Kanal D a inregistrat 6.6% rating si 15,0% cota de piata, pe targetul National. In ceea ce priveste segmental All Urban si Comercial, Kanal D s-a pozitionat pe locul doi in topul televiziunilor din Romania cu 4.4% rating si 11.4% cota de piata (pe Comercial), si 6.6% rating si 14,6% cota de piata (pe All Urban).

Audiente serial "Furtuna pe Bosfor"

– Target All Urban

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:35

Kanal D

8,4

16,7

Pro TV

7,7

15,2

Antena 1

4,0

7,9

Antena 3

2,6

5,1

Romania TV

2,3

4,6

Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.12.2015
Interval: 20:00-22:35

– Target National

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:35

Kanal D

8,3

16,3

Pro TV

7,9

15,6

Antena 1

3,5

7,0

Antena 3

2,4

4,7

Romania TV

2,4

4,7

Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 08.12.2015
Interval: 20:00-22:35

– Target Comercial

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-22:35

Pro TV

9,5

22,6

Kanal D

5,3

12,7

Antena 1

4,6

10,9

National TV

1,5

3,6

Acasa

1,1

2,6

Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 08.12.2015
Interval: 20:00-22:35

Audiente Kanal D – interval 20:00 – 24:00

– Target National

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-24:00

Kanal D

6,6

15,0

Pro TV

6,6

14,9

Antena 1

3,2

7,3

Antena 3

2,4

5,4

Romania TV

2,0

4,6

Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.12.2015
Time: 20:00-24:00

– Target All Urban

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-24:00

Pro TV

6,8

15,1

Kanal D

6,6

14,6

Antena 1

3,5

7,8

Antena 3

2,7

5,9

Romania TV

2,0

4,5

Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 08.12.2015
Time: 20:00-24:00

– Target Comercial

Time Bands

Channels

Rtg%

Shr%

20:00-24:00

Pro TV

8,9

22,7

Kanal D

4,4

11,4

Antena 1

4,2

10,8

National TV

1,2

3,1

Sport.ro

1,2

2,9

Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 08.12.2015
Time: 20:00-24:00

Bucuresti, 09.12.2015
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.