198 licențe profesionale și 31 companii autorizate în întreținerea soluțiilor Magister pentru retail
Cea de-a doua sesiune de certificare anuală a partenerilor Magister s-a încheiat cu rezultate peste așteptări, tot mai multe companii din domeniu alegând să-și perfecționeze deopotrivă personalul și dotările tehnice pentru a oferi comercianților, utilizatori de soluții Magister, servicii de instalare, training, service și suport tehnic la un nivel ridicat de performanță.
Lansat în aprilie 2013, programul deschis de certificare implementat de Magister Software urmărește instruirea profesională sistematică a personalului companiilor partenere din întreaga țară, astfel încât comercianții care utilizează soluțiile pentru retail SmartCash RMS să beneficieze de asistență și service competent și sigur, la standarde unitare de calitate.
În sesiunea din anul acesta, 46 de companii din întreaga țară și peste 100 de specialiști în domeniu, angajați ai acestora, au optat să participe la programul de certificare Magister 2014-2015, încheiat, ca în fiecare an, pe data de 30 aprilie.
La final, 31 de firme au atins unul dintre cele trei niveluri de certificare: 8 companii au devenit Centre de instalare autorizate, 19 s-au calificat drept Centre de training și intervenție autorizate, iar patru au obținut cel mai râvnit statut, cel de Centru de Service și Suport Tehnic Autorizat.
Și personalul înscris în program s-a dovedit mai bine pregătit decât în anul anterior. Astfel, specialiștii din echipa Magister care i-au evaluat pe cursanți au acordat, pe baza testelor finale, următoarele licențe profesionale:
· Pentru nivelul I de calificare, Tehnician de Instalare și Întreținere Soluții SmartCash – 80 de licențe profesionale;
· Pentru nivelul II de calificare, Trainer Autorizat SmartCash – 69 de licențe profesionale;
· Pentru nivelul III de calificare, Consultant Soluții SmartCash – 49 de licențe profesionale.
Lista completã a personalului calificat pentru instalarea și întreținerea soluțiilor SmartCash poate fi consultata on-line aici: //www.magister.ro/staff.
Comparativ cu prima ediție a programului, 2013-2014, a crescut numărul de licențe pentru calificările avansate de Trainer, respectiv Consultant Soluții SmartCash, profesioniști cu înaltă calificare, ceea ce indică o capacitate crescută de asistență specializată pentru soluțiile dezvoltate de compania Magister.
Ca urmare a noilor certificări, s-au deschis cinci noi Centre de training și intervenție în orașele Cluj-Napoca, Odorheiu Secuiesc, Sfântu Gheorghe, Galați și Satu Mare, precum și patru Centre de instalare în Bistrița, Bacău, Constanța și Suceava.
Rezultatele obținute de partenerii Magister sunt oportune și îmbucurătoare mai ales în perspectiva viitoarei schimbări a cotei TVA de 9% la alimente, începând cu 1 iunie 2015, demonstrând că centrele de service sunt pregătite să ofere comercianților serviciile necesare pentru întreținerea soluțiilor de retail SmartCash RMS.
Programul de certificare Magister continuă cu seria 2015-2016 și rămâne deschis tuturor furnizorilor de soluții pentru retail interesați să ofere servicii de calitate comercianților din România, utilizatori ai platformei software SmartCash RMS.