Fundaţia Telekom și Telekom Romania Communications îi invită pe tinerii care doresc să dobândească noi cunoștințe în mediul digital să participe la cursul Smart Digital „Cum să păşeşti cu dreptul într-o carieră digitală?”. Smart Digital se află deja la a doua ediție și este gratuit, urmând a se desfășura online în perioada 22–26 noiembrie 2021.
Cursul se adresează studenților și absolvenților de facultate cu vârste cuprinse între 20 și 45 de ani care își propun să urmeze o carieră în domeniul digital. Pe parcursul a 5 module ce vor însuma 14 ore de training, cursanții vor beneficia atât de informații teoretice, cât și de exerciții practice.
Pentru a se înscrie, cei interesați trebuie să îndeplinească criteriile de eligibilitate privind vârsta și educația și trebuie să trimită organizatorilor o scrisoare de motivaţie relevantă, prin care să demonstreze dorinţa şi utilitatea participării la curs. Înscrierile se vor face online, în perioada 1 – 15 noiembrie, pe pagina http://smartdigital.fundatiatelekomromania.ro/.
Cursul va fi susținut de experți cu experiență din cadrul companiei Telekom Romania Communications: Roxana Ceialâcu – Lead Agile Coach Digital Romania, Andreea Popescu, UX Mentor, Lavinia Nica – UX Writer & Product Owner, Setin Măgănean – UX Designer, Digital Care, Digital Care Tribe și Cătălin Iordache – Senior Financial Analyst, Data Analytics Tribe.
„Dezvoltarea accelerată a Internetului și a tehnologiei subliniază faptul că este o nevoie tot mai mare de profesioniști cu competențe digitale în sectorul muncii. În acest context, continuăm seria cursurilor SmartDigital dedicate celor care doresc să urmeze o carieră în domeniu sau doar să își îmbunătățească abilitățile digitale. Le oferim participanților un curs intensiv și interactiv, în cadrul căruia vor avea oportunitatea de a învăța direct de la experți din mediul corporativ cele mai bune practici în domeniu. Cursanții vor învăța cum să performeze în mediul digital, tehnici în copywriting, cei 4V care asigură succesul personal și profesional, introducere în experiența utilizatorului (UX) și vor afla cum să abordeze eficient diferite probleme de business astfel încât să devină esențiali în echipa din care fac parte”, a declarat Ionela Păunică, Director Executiv al Fundației Telekom Romania.