Fundația Globalworth donează 200.000 de euro organizației Crucea Roșie Română pentru necesare medicale și oferirea sprijinului logistic, uman și material pentru consolidarea răspunsului țării noastre la amenințarea cu noul coronavirus (COVID-19).
Materialele achiziționate în urma donației vor ajunge la Institutul Național „Prof. Matei Balș”, cea mai mare instituție medicală pentru boli infecțioase și prima pe linie în situația de urgență COVID-19.
Fondurile substanțiale oferite vor ajuta la achiziționarea de materiale de strictă necesitate cum ar fi: ventilatoare medicale destinate terapiei intensive, flacoane de dezinfectant, costume de protecție, ochelari de protecție, măști sanitare de unică folosință sau mănuși de protecție.
Ajutorul vine în continuarea campaniei de informare a populatiei desfășurate de Crucea Roșie Română la nivel național pentru limitarea răspândirii pe teritoriul României a noului coronavirus, SARS-CoV-2, care declanșează COVID-19.
„Grija pentru oameni a fost de la bun început una dintre principalele priorități ale Fundației Globalworth, iar acum este nevoie de noi mai mult decât oricând. Noua formă de coronavirus a ajuns și în România și riscă să ne afecteze pe toți: de la cunoscuți, la familie, colegi sau prieteni. Este esențial să ascultăm toate sfaturile comunicate de instituțiile autorizate și, poate cel mai important, să fim solidari.
Este momentul să ne unim forțele și să acționăm cât mai repede în punctele de maximă urgență, iar Crucea Roșie are un plan clar în acest sens. Ne dorim să îi sprijinăm în această miză comună, iar împreună avem toată încredere că vom reuși să limităm efectele negative asupra comunităților noastre din România și din Polonia și asupra întregii societăți în care trăim”, a declarat Georgiana Iliescu, Director Executiv al Fundației Globalworth.
Intervenția Fundației Globalworth pentru susținerea eforturilor Crucea Roșie Română are ca prim obiectiv reducerea efectelor secundare asupra sănătății și a sistemului social, a mijloacelor de trai și a bunăstării populației. Contribuția este menită să promoveze implicarea comunitară eficientă și încurajarea unor schimbări de comportament atât în cadrul comunității de business, cât și în afara acesteia.