Estuar, cea mai mare organizație nonguvernamentală din domeniul sănătății mintale din România, lansează 4medicALL, o linie telefonică de consiliere și suport psihologic pentru personalul medical, paramedical și sanitar implicat în tratarea persoanelor infectate cu virusul COVID-19.
„Situația în care ne aflăm la nivel național și global creează angoase pentru cei mai mulți dintre noi. Izolarea socială, schimbările, incertitudinea și vulnerabilitatea fizică ne pot afecta și sănătatea mintală, de care este important să avem grijă.
Totuși, cei mai expuși și mai încercați în această perioadă sunt cadrele medicale, linia I de intervenție, cei care poartă responsabilitatea de a trata simptomele unui virus nou. C
olegii mei terapeuți își vor folosi toată priceperea din peste 27 de ani de experiență a fundației, pentru a-i ajuta să gestioneze mai ușor provocările acestor zile” a declarat Amedeea Enache, Director Executiv, Fundația Estuar.
Linia telefonică 4medicALL este deschisă începând de astăzi, în fiecare zi de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00. În funcție de evoluția situației și a solicitărilor, programul poate fi extins.
Membrii personalului medical, paramedical și sanitar pot primi consiliere la numerele de telefon: 0758 119 314, 0758 119 313, 0758 119 304 sau pe e-mail, la consiliere@estuar.org.