Cine poate spune mai frumos o poveste decât însuşi cel care o trăieşte? Fundaţia Dinu Patriciu şi Odyssey au dezvoltat noua campanie de promovare a programelor de burse Orizonturi deschise şi Inventează-ţi viitorul ai cărei protagonişti sunt chiar beneficiarii burselor, tineri cu rezultate deosebite la învăţătură dar cu resurse materiale limitate. Aceştia au primit din partea Fundaţiei susţinerea financiară de care au nevoie pentru a continua studiile şi îşi spun poveştile în cele cinci spoturi TV ale campaniei.
Campania ‘Preţuieşte cunoaşterea, noi te vom sprijini’ îi aduce în prim plan pe beneficiarii burselor Orizonturi deschise – absolvenţi care urmează un program de master sau doctorat, respectiv ai burselor Inventează-ţi viitorul – studenţi şi liceeni, toţi tineri cu rezultate foarte bune la învăţătură (medii peste 9) dar care au nevoie de susţinere financiară. Obiectivul campaniei este de a informa potenţialii beneficiari despre oportunităţile de finanţare oferite de către Fundaţia Dinu Patriciu, prezentarea unor cazuri concrete ale bursierilor fiind menită să genereze încredere în rândul publicului şi să încurajeze cât mai mulţi tineri să candideze în cadrul programelor de burse.
“<Autenticitate şi transparenţă> este conceptul cheie al acestei campanii.
Fundaţia Dinu Patriciu sprijină tineri valoroşi, care au planuri mari şi concrete cu ei înşişi şi cu viaţa lor, care doresc să devină elita meritorie de mâine a societăţii româneşti, dar care, din păcate, nu au fonduri să îşi ducă la capăt visele. Cu ajutorul burselor, aceste vise prind viaţă şi aceşti tineri capătă o şansă reală să îşi îndeplinească aspiraţiile.
Noi mergem şi îi arătăm pe aceşti tineri aşa cum sunt, cu visele lor, meritele lor, rezultatele lor.
Aceşti tineri sunt credibili tocmai pentru că sunt autentici. Pentru că aşa sunt ei, nimic nu este înfrumuseţat sau dramatizat în campanie. De aceea aceste poveşti pot stârni emoţie, şi tocmai această emoţie este profundă şi total necontrafacută”, declară Diana Flutur, Director General Odyssey.
Execuţiile din cadrul campaniei transpun mesajul cheie – Fundaţia Dinu Patriciu susţine dezvoltarea viitoarelor valori adevărate ale României – în mai multe poveşti concrete care vorbesc de la sine. Cele 5 execuţii TV sunt realizate sub forma unei serii de reportaje cu câţiva dintre bursierii Fundaţiei.
„Ne-am propus să prezentăm tineri bursieri cu poveşti cât mai diferite astfel încât cei de acasă să se regăsească în situaţiile prezentate. Aşa că am făcut un tur de forţă prin toată ţara şi am mers să realizăm reportajele acolo unde locuiesc aceşti tineri. Atipic, imprevizibil, frumos. Trei cuvinte care ar surprinde puţin din această filmare. O filmare în care actorii au fost oameni simpli, aflaţi pentru prima dată în faţa camerei de filmat, însă dorinţa lor de a împărtăşi lumii bucuria reuşitei i-a ajutat să-şi lase din timiditate de-o parte”, spune Alice Herea, Account Director Odyssey.
„Este important ca tinerii valoroşi să fie încurajaţi să îşi menţină standardul de performanţă academică, iar bursele pe care le acordăm sunt modalitatea prin care noi facem acest lucru. Rezultatele programelor derulate până în acest moment sunt extraordinare, Fundaţia sprijinind peste 5650 de tineri. Campania pe care o derulăm acum nu face decât să aducă în faţă nişte adolescenţi deosebiţi cu poveşti impresionante, de care suntem foarte mândri”, declară Tincuţa Baltag, Director General Fundaţia Dinu Patriciu.
Staţiile TV pe care rulează spoturile sunt Pro Tv, Prima Tv, TVR, Kanal D, Realitatea Tv. Pe lângă spoturile TV, campania include şi componenta de Internet – bannere online. Campania se va desfăşura până pe 5 iulie.
{mosloadposition user10}