Căutăm manager de comunicare și fundraiser, două persoane interesate de dezvoltarea de comunități, care să ne ajute să ducem fundația la următorul nivel. Suntem într-o perioadă de creștere accelerată, în care activitățile de comunicare și fundraising ar trebui să reflecte și să consolideze munca noastră.
Managerul de comunicare ajută fundația să fie mai cunoscută și înțeleasă de publicul local relevant. Dezvoltă strategia și planul de comunicare generale și pentru fiecare proiect și eveniment în parte. Coordonează activitățile de comunicare, în parteneriat cu alți membri din echipă și colaboratori. Scrie și vorbește bine despre fundație în mediile proprii și alte medii relevante.
Căutăm:
un comunicator natural, deschis și pozitiv, interesat sincer de comunități
experiență anterioară relevantă, de minim trei ani, în comunicarea non-profit, agenții de comunicare sau departamentele de comunicare și marketing din companii mari
experiență de account management și înclinație spre servicii de calitate către comunitate și donatori
o persoană independentă, care poate derula o campanie și poate organiza un eveniment fără supervizare
conexiuni bune cu media, bloggerii și alte grupuri relevante în București
musai, pe cineva care scrie bine și vorbește corect limba română
experiență de lucru cu WordPress, Facebook, MailChimp
capacitate de înțelegere a cifrelor și bugetelor
disponibilitate la program flexibil, pentru că postul presupune uneori lucrul seara sau în weekend.
Fundraiserul lucrează împreună cu directorul executiv la dezvoltarea planului de atragere de fonduri și contribuie esențial la aducerea de resurse în organizație. Lucrează cu companii și persoane private din București, în drumul lor spre a deveni donatori. Dezvoltă evenimente și campanii de atragere de fonduri în comunitate.
Căutăm:
o persoană organizată și orientată spre rezultate
un comunicator natural, deschis și pozitiv
experiență anterioară relevantă, de minim doi ani, în organizații non-profit, agenții de comunicare sau în vânzări
experiență de account management și înclinație spre servicii de calitate către donatori
o persoană independentă, care poate derula o campanie fără supervizare
capacitate de înțelegere a cifrelor și bugetelor
musai, pe cineva care scrie bine și vorbește corect limba română
experiență bună de lucru în dezvoltarea și gestionarea bazelor de date.
Procesul de selecție: Trimite CV-ul și două recomandări relevante la alina@fundatiacomunitarabucuresti.ro, până cel târziu la 4 septembrie 2016. Scrie de ce vrei să faci parte din echipa noastră. Aplicanții selectați vor fi invitați la un interviu pe măsură ce aplică. Aplicanții din lista scurtă vor rezolva o temă practică, înainte de decizia finală.