Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Fulga vine cu idei noi intr-o noua campanie de comunicare

“Mai m-am gândit….”

Download reclama Fulga baiatul   Download reclama Fulga fetita  

Albalact a lansat o nouă campanie de comunicare pentru Fulga, unul dintre brandurile autohtone cu cea mai mare notorietate pe piaţa românească a lactatelor. Fulga – văcuţa animată care şi-a cucerit consumatorii prin isteţime, umor şi căldură – tocmai a împlinit 3 ani, iar aniversarea din luna mai a însemnat pentru ea extinderea de pe segmentul UHT pe segmentul lactatelor proaspete, cu iaurturile Fulga proaspete şi cremoase.

Noua campanie de comunicare întăreşte notorietatea brandului Fulga cu întreg portofoliul său de produse (lapte UHT şi iaurturi proaspete), fără să se limiteze la un anumit produs. În plus, campania introduce acele elemente raţionale, eclipsate în vechile spoturi de argumentele emoţionale şi de personalitatea fascinantă a văcuţei jucăuşe, unică în panoplia mărcilor româneşti. Elementele raţionale sunt menite să valorifice notorietatea solid construită a mărcii, dar şi să îi adauge argumente convingătoare de cumpărare.

Publicis este agenţia care semnează noua campanie de comunicare şi agenţia care se ocupă de imaginea brandului din luna aprilie a acestui an, când a câştigat licitaţia organizată de Albalact. Publicis a reuşit să câştige competiţia – în care au intrat trei agenţii de publicitate importante – graţie unui concept care s-a evidenţiat atât prin creativitate, cât şi prin atingerea cerinţelor clare ale brief-ului.
“Publicis este o agenţie cu un solid input strategic şi ştim că va aduce un nou suflu mărcii Fulga”, spune şi Alexandra Rusu, managing partner la MGT Business Services şi consultant de marketing pentru Albalact.

Noua campanie dezvoltată de Publicis doreşte să completeze marca Fulga prin crearea unei platforme raţionale, cu ajutorul unui concept proaspăt şi original, care pastrează însă stilul deja cunoscut al comunicării, perceput ca element distinctiv al marcii: mult umor, discurs simplu, plin de candoare, autentic.

Conceptul propus de Publicis şi denumit “Truisme” o poziţionează pe Fulga ca pe o “văcuţă de încredere”, un personaj inocent, pur (asemeni produsului) şi de necontrazis. „Mai m-am gândit….”, ne anunţă volubil Fulga, care spune acum, cu acelaşi aer zglobiu, şi adevăruri de necontestat despre natură, lume şi, bineînţeles, despre lapte. Fulga vorbeşte cu copiii, pe limba lor, ea însăşi fiind un copil isteţ şi poznaş. Este mult mai animată şi mai expresivă, aleargă, se scutură, se relaxează, are un limbaj al trupului mai bogat. De aceea, şi animaţia pentru aceste spoturi a fost mult mai laborioasă şi a durat nu mai puţin de două săptămâni. Filmările au fost făcute într-o frumoasă zonă de munte, pe Valea Doftanei, pe un cer senin şi un soare arzător, cu provizii serioase de apă şi de…lapte. Şi noua voce a văcuţei Fulga a fost găsită după îndelungi căutări şi zeci de copii ascultaţi.

“Fulga este o marcă cu o evoluţie tip Făt-Frumos, care a crescut în trei ani cât alte mărci în zece. Noi ne vom asigura că păstrăm lucrurile bune făcute până acum, însă  vom dezvolta o bază mai solidă, pentru o poziţionare şi dezvoltare pe termen lung”, declară Alex Bădilă, Managing Director la Publicis România.

Pentru început au fost dezvoltate două spoturi TV de 20 secunde fiecare, anume „Fulga şi băieţelul”, în care interlocutorul văcuţei Fulga este un băieţel, şi „Fulga şi fetiţa”, în care o fetiţă este partenera de joacă şi de dialog a văcuţei. Noua campanie Fulga a fost lansată la TV în data de 9 iune 2007, cu primul spot – „Fulga şi baieţelul” – iar prima etapă va dura până în data de 30 iunie 2007. Spoturile Fulga vor fi difuzate pe posturile PRO TV, Acasă TV, Antena1, AXN, Hallmark, TVR 2, National Geographic, Realitatea TV, Romantica, Euforia, Jetix şi Minimax.
În afară de campania TV, Fulga va fi prezentă în machete publicitare în urmatoarele medii: reviste pentru copii (Tom şi Jerry, Princess, Winnie the Pooh, Witch, Barbie, Donald Duck, National Geografic Junior); reviste pentru mame  (Acasă Magazin, Femeia şi Mami) şi o carte de colorat editată şi difuzată de publicaţia Pro TV Magazin.

“Ne bucurăm să ducem mai departe un brand care are o notorietate fericită. Campaniile Fulga de până acum au reuşit să contureze o marcă foarte simpatică, prietenoasă, tonică. Sarcina noastră de-acum înainte este să aducem noi valori brand-ului, să-i deschidem noi orizonturi” adaugă Răzvan Căpănescu, Creative Director la Publicis România.

Echipa Publicis implicată în proiect este formată din Răzvan Căpănescu – Creative Director, Loredana Popasav – Group Account Director, Oana Dinu – Account Manager, Silviu Nedelschi – Head of Copy, Vali Petridean – Senior Art Director.  Din partea Albalact au participat la proiect Alexandra Rusu – consultant de marketing şi Cristina Miclea – brand manager Albalact.

Gama de iaurturi proaspete Fulga a fost lansată pe piaţă în urmă cu o lună şi cuprinde iaurturi proaspete simple şi cu fructe, în 6 variante de consum, ambalate în pahare de plastic cu gramaje diferite.
Sub brandul Fulga, lansat în anul 2004, Albalact mai produce lactate UHT: lapte simplu degresat, semidegresat şi integral şi cea mai variată gamă de lapte UHT cu adaosuri, în ambalaj de 250 ml cu pai telescopic (lapte simplu, lapte cu cacao, lapte cu suc de ananas şi portocale şi lapte cu suc multifruct).

Bucuresti, 19.06.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.