Compania Albalact Alba Iulia lanseaza pe piata laptele UHT Fulga in noul ambalaj premium TetraPrisma de 1 litru, care are si capac. Astfel, incepand de astazi, Fulga – unul dintre cele mai de succes branduri autohtone – se vinde in cel mai modern tip de ambalaj existent pe piata, furnizat de TetraPak.
Noul ambalaj aseptic este mai inalt si mai suplu, foarte usor de manipulat si de transportat, poate fi pastrat usor in frigider si, cel mai important, are capacul cu filet usor de desfacut, care permite deschiderea si inchiderea repetata a cutiei fara a afecta calitatea laptelui.
„Compania Albalact si brandurile sale evolueaza continuu. Am anuntat multe noutati in 2007, mai ales o data cu deschiderea noii fabrici din Oiejdea, iar aceasta este una din ele. Un ambalaj modern, usor de manevrat si mult mai practic era absolut necesar pentru Fulga – primul si cel mai indragit brand al Albalact, as putea spune brandul de suflet al companiei. De altfel, Fulga s-a dezvoltat spectaculos in 2007, intocmai ca un copil-minune. Un pas important a fost extinderea marcii pe segmentul lactatelor proaspete, cu noile iaurturi simple sau cu fructe. Recent, Fulga a aparut pe piata si cu branza topita, in diverse variante. Vor urma curand si alte lansari sub brandul Fulga”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia.
Lansarea noului ambalaj Fulga va fi sustinuta de o campanie intensiva de comunicare, care va cuprinde spoturi difuzate pe principalele canale TV si printuri in publicatii importante. Campania, realizata in colaborare cu agentia Publicis, incepe luna aceasta si se va incheia la inceputul anului 2008.
Doua spoturi TV – „Fulga Hainute” (20sec) si “Fulga Capac” (10sec) – ne arata o Fulga dolofana, dar la fel de mucalita, care se joaca de-a v-ati ascunselea si se incurca in propriile cuvinte, dar vorbeste cu insufletirea si hazul binecunoscute despre schimbare. “Mai nou, mi-am pus singura capac, usor debusurab…..desurubabil!!!!“ – ne anunta Fulga.
Mesajul spoturilor: “Fulga si-a schimbat hainutele! Acelasi lapte bun si gustos, acum intr-un ambalaj modern cu capac!”. Din echipa de creatie a Publicis au facut parte Vali Petridean (Art Director), Silviu Nedelschi (Copywriter), Razvan Capanescu (Creative Director). Regizorul spoturilor este Viorel Mihalcea. Spoturile au fost realizate la casa de productie Trilogy.
Fulga a fost lansata in 2004, ca un brand de lapte UHT ambalat in conditii de maxima igiena si fara conservanti, creat in mod special pentru copii. Laptele Fulga exista in trei variante de grasime, in ambalaj de 1 litru. In 2005, gama s-a imbogatit cu cateva variante cu diverse arome (cu ciocolata, cu fructe, cu portocale), in cutii mici de 250 ml, care au si un pai atasat. In 2007, Fulga a intrat pe segmentul lactatelor proaspete, cu iaurturile simple si cu fructe ambalate in pahare de diverse gramaje. Recent, Albalact a lansat si branza topita Fulga.
Produsele Fulga au ca target primar mame tinere din mediul urban, cu unul sau mai multi copii, cu venituri medii sau inalte. Mamele sunt cele care cumpara, dar de fapt targetul il reprezinta copiii cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani, pentru care Albalact a pregatit atat gustul produselor, cat si ambalajele potrivite.
Desi un brand autohton tanar, Fulga a castigat numai trei ani un capital de imagine considerabil. Fulga a devenit un simbol pentru copii, simbolul vacutei simpatice, istete, puse pe sotii, dar care le aduce lapte bun si are raspunsuri la toate intrebarile.
Fulga este brandul care a propulsat compania Albalact in galeria celor mai importanti producatori de lactate din Romania. In prima jumatate a acestui an, Fulga si Zuzu – al doilea brand important al Albalact – au adus companiei o cifra de afaceri cu 76,73% mai mare, pana la 23.873.637 euro, fata de aceeasi perioada a anului 2006, cand cifra de afaceri a fost de 11.900.000 euro. Lactatele Fulga, Zuzu si Albalact sunt produse in acest moment in una dintre cele mai moderne fabrici din Europa Centrala si de Est, construita langa Alba Iulia (Oiejdea) si inaugurata in urma cu o luna. Pentru sustinerea si extinderea brandurilor sale, Albalact are si alte planuri mari pentru 2008: lansarea productiei de branzeturi proaspete traditionale in vechea fabrica retehnologizata, deschiderea unui nou centru logistic langa Bucuresti, cu o investitie de 3 milioane de euro, si construirea altor ferme in Hunedoara, cu o investitie de 7 milioane de euro.
{mosloadposition user10}