Albalact Alba Iulia, cel mai dinamic jucător de pe piaţa românească a lactatelor, a extins marca Fulga, prezentă până acum doar cu lapte UHT, şi pe segmentul lactatelor proaspete pasteurizate. Fulga are acum şi sortimente de iaurturi naturale (simple sau cu fructe), acestea fiind primele lactate proaspete pasteurizate produse sub brandul Fulga.
Diferenţa dintre cele două sortimente de produse este dată de modalitatea de conservare a acestora. Sistemul UHT (ultra-high temperature) constă în supunerea produsului la temperaturi foarte înalte, astfel încât acesta poate fi păstrat în condiţii foarte bune pentru mai multă vreme la temperatura mediului ambiant, fără să-şi piardă proprietăţile. Produsele proaspete pasteurizate sunt supuse la temperaturi mai joase, au termen de valabilitate mai scurt şi trebuie pastrate în frigider.
Gama de iaurturi Fulga există deja în magazine în 6 variante:
· Fulga iaurt natur, cu 3% grăsime – 125 g şi 375 g
· Fulga iaurt uşor, cu 1,5% grăsime – 125 g şi 375 g
· Fulga iaurt cu piersici şi caise – 125 g
· Fulga iaurt cu căpşuni – 125 g
Iaurturile sunt produse după reţetele tradiţionale ale Albalact, din culturi lactice selecţionate, de cea mai bună calitate. Fiind realizate special pentru copii, cunoscuţi drept extrem de pretenţioşi atunci când este vorba despre alimentaţie, iaurturile Fulga sunt foarte gustoase. Gama cu fructe îi va încânta pe copii şi pe părinţi, prin conţinutul dulce, sănătos, cremos, cu bucăţi mari de fructe.
„Acesta este primul pas pe care îl facem pentru extinderea gamei de produse lactate proaspete ale mărcii Fulga. În acest moment, pe piaţa autohtonă lactatele proaspete încep să devină un segment foarte dinamic, care oferă mari oportunităţi de dezvoltare. Este un segment care va evolua foarte bine în următorii ani şi către care Albalact se îndreaptă cu tot mai multe investiţii. Albalact pregăteşte pentru anul acesta şi alte produse noi sub mărcile Zuzu şi Fulga. Mai mult, intenţionăm ca spre sfârşitul anului să intrăm şi pe segmentul brânzeturilor proaspete”, declară Raul Ciurtin, preşedintele Albalact Alba Iulia.
Noua gamă de iaurturi Fulga are ca target primar mame din mediul urban, cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, cu unul sau mai mulţi copii, cu venituri medii sau înalte. Mamele sunt cele care cumpără, dar de fapt targetul îl reprezintă copiii cu vârste cuprinse între 4 şi 12 ani, pentru care Albalact a pregatit atât gustul produselor cât şi gramajele potrivite.
Preţurile iaurturilor Fulga sunt cuprinse între 0,78 RON şi 1,8 RON, în funcţie de tipul de iaurt şi de gramaj. Modalitatea de ambalare este în pahare de plastic sigilate, de gramaje diferite – 125 g şi 375 g. Sortimentul în pahare de 125 g a fost special pregătit pentru copii, astfel încât produsul să nu ramână în frigider sau să fie aruncat.
Compania Albalact va lansa, în curând, si o nouă campanie de imagine pentru promovarea brandului Fulga cu întregul său portofoliu de produse (laptele UHT, laptele UHT cu arome si iaurturile proaspete pasteurizate). Campania va cuprinde spoturi televizate şi machete publicitare în diverse reviste.
Sub brandul Fulga, lansat în anul 2004, Albalact mai produce lactate UHT: lapte simplu degresat, semidegresat şi integral şi cea mai variată gamă de lapte UHT cu adaosuri, în ambalaj de 250 ml cu pai telescopic (lapte simplu, lapte cu cacao, lapte cu suc de ananas şi portocale şi lapte cu suc multifruct).
{mosloadposition user10}