Frigotehnica, lider pe piata frigului din Romania, specializata in realizarea de instalatii frigotehnice industriale si comerciale, instalatii de aer conditionat, dotare cu mobilier frigorific si non-frigorific, instalatii electrice de control si automatizare, si-a stabilit planurile de investitii pana la sfarsitul anului.
Printre proiectele vizate care au fost demarate deja la inceputul anului se numara expansiunea activitatii la nivel regional pe pietele din statele vecine, dezvoltarea de noi servicii, extinderea retelei de centre zonale si dezvoltarea diviziei de HVAC (Heating Ventilation Air Conditioning).
Compania si-a extins la inceputul acestui an activitatea in Bulgaria, urmand ca pana la sfarsitul anului sa patrunda pe pietele din Ucraina si din Serbia. Aplicand conceptul “Follow the customer” (“Urmeaza-ti clientul”), compania a infiintat Frigotehnica Bulgaria ca urmare a expansiunii activitatii unora dintre cei mai mari clienti internationali prezenti deja pe piata de retail din Romania printre care KAUFLAND, Billa etc.
“Potrivit estimarilor initiale, filiala din Bulgaria va ajunge pana la final de an la o cifra de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro”, a declarat Nicolae Bara, directorul general Frigotehnica. Tot in 2009, Frigotehnica si-a propus sa deschida o filiala in Ucraina.
Un alt proiect in care Frigotehnica a investit pana in prezent aproximativ 700.000 de euro este dezvoltarea de noi servicii si extinderea retelei de centre zonale. Cu toate ca investitiile ar putea depasi 1 milion de euro pana la finalizarea proiectului, Frigotehnica a infiintat un call center non stop pentru preluarea solicitarilor clientilor sau prospectilor si un centru de monitorizare care permite controlul online al echipamentelor clientilor. Extinderea retelei de centre zonale a avut ca obiectiv reducerea timpului de interventie, astfel incat in prezent niciun client Frigotehnica nu se afla la o distanta mai mare de 200 de km fata de un centru zonal de service.
Dezvoltarea diviziei de HVAC presupune specializarea in livrare, montaj si service pentru echipamentele de ventilatie si aer conditionat.
Frigotehnica este specializata in realizarea de instalatii frigotehnice industriale si comerciale, instalatii de aer conditionat, dotare cu mobilier frigorific, instalatii electrice de control si automatizare. A fost infiintata in 1949, ajungand ca in prezent sa fie lider pe piata frigului din Romania, cu o cota de piata de 75% din segmentul serviciilor de refrigerare comerciala si 20% din sectorul industrial.
Din Grupul Frigotehnica fac parte: Eco Clima Industrial, Frigosystem, Tehnoelectric si Frigo Leasing. La finalul lui 2008, 75% din actiunile companiei au fost preluate de fondul privat de investii BAF (Romanian – American Enterprise Fund), in timp ce 25% apartin directorului general, Nicolae Bara.
Printre clientii Frigotehnica se numara: reteaua Metro, Billa, Penny Market, Selgros, Kaufland, Plus, Carrefour, Cora, Inbev, Ursus, Cris Tim, Pizza Hut, KFC etc.
{mosloadposition user10}