AMPRO Design, cea mai premiată agenție românească de brand și packaging design, a finalizat rebrandingul corporate al Frigorifer. Reîmprospătarea imaginii Frigorifer, liderul pieței românești de legume congelate, s-a realizat prin schimbările de logo, slogan, stationery&print și site.
Frigorifer avea un istoric de business foarte bun și o reputație B2B excelentă, dar nu stătea la fel de bine și la capitolul imagine corporate. „Aceasta suferea din cauza lipsei de consistență în branding, a logoului complicat și impersonal, a lipsei comunicării emoționale și a unei arhitecturi de produse incerte” spune Irinel Ionescu, creative partner AMPRO Design.
Identitatea precedentă a brandului transmitea doar faptul ca Frigorifer îngheață, depozitează și ambalează diverse produse, nu doar legume. Acum, după infuzia de emoțional adusă de rebranding si adăugarea unei culori de contrast care sugerează vitalitatea brandului, Frigorifer transmite faptul că este producător de legume pe care le crește, le culege și le selectează cu grijă și pricepere.
„Simțeam nevoia unei schimbări, a unei îmbunătățiri a imaginii noastre, iar oamenii de la AMPRO Design au venit în întâmpinarea dorințelor noastre. Acum avem o imagine proaspătă, elegantă, care ne va ajuta, cu siguranță, în planurile noastre de a dezvolta piața externă a companiei” spune Nicușor Janea, director general Frigorifer.
În România, Frigorifer este cel mai mare producător de legume congelate, el producând atât pentru brandurile proprii (Casa Țărănească și Edna), cât și pentru brandurile competiție românești și internaționale sau pentru diverse mărci proprii (ex: Cora).
Echipa AMPRO Design care a realizat rebrandingul Frigorifer este formată din Irinel Ionescu/Creative Director, Ana Poiană/Account Manager, Mihaela Dumitrescu/Client Service Director, Sorin Iacob/Fotograf, Mako Lehel Mor și Francesca Muresan/ Designeri.