Deniz Coacă aduce valoare adăugată serviciilor FRIENDS, printr-o țintire precisă a consumatorilor, cu instrumente specifice de analiză și comunicare digitală
Începând cu luna aprilie, Deniz Coacă este Strategic Planner și Online Specialist în cadrul FRIENDS Advertising, agenție de publicitate independentă deținută majoritar de Sorin Trâncă, antreprenor în publicitate și proiecte sociale.
În ultimii cinci ani, Deniz Coacă a activat în mediul digital, unde a dezvoltat sau și-a adus aportul la diverse campanii de performance marketing și new media pentru clienți din domenii precum: sănătate, înfrumusețare, telecomunicații și acțiuni umanitare. Expertiza lui Deniz constă în: optimizarea de check-out process, usability testing, optimizare de UX design, campanii CPC integrate cu social media, planificare și achiziție de media online.
Prin atragerea lui Deniz în echipă, FRIENDS va răspunde nevoilor actuale de comunicare a brandurilor cu consumatorii, în mediul digital. De asemenea, agenția va dispune de instrumente de optimizare a investițiilor în comunicare ale clienților săi.
“Publicitatea, așa cum o știm cu toții, a murit. Cândva, era o artă. Acum e o știință. Noi, la FRIENDS, ne propunem să facem această știință cu artă. Să ne urmărim consumatorii unde trebuie, când trebuie și cum trebuie”, a declarat Sorin Trâncă, Fondator și Director de Creație al FRIENDS Advertising.
"Online-ul nu minte. Aici vezi reacțiile consumatorului la fiecare pas. Prin analiză poți corecta sau îmbunătăți mix-ul de comunicare în timp real”, spune Deniz Coacă. “Misiunea mea la FRIENDS este dublă: întâi, să scot online-ul din categoria «și altele», dându-i greutatea meritată în soluția de comunicare. Apoi, mai am o misiune frumoasă: să practic în mod aplicat disciplina care mi-e dragă: sociologia”, completează Deniz.
Deniz, care a studiat Sociologia la Zurich (Elveția) va utiliza metode științifice, de natură sociologică, pentru a surprinde cât mai fidel cu putință deprinderile consumatorilor. FRIENDS își propune să cunoască consumatorul prin analiza de date, dar și prin generarea de date primare.
În luna aprilie, la 10 ani de la fondare, FRIENDS Advertising a demarat un proces de reinventare a business-ului, în era digitală a comunicării. Agenția are la dispoziție aproximativ 500.000 de dolari pentru a susține întreaga construcție, care presupune resurse noi în agenție, traininguri, consultanți, parteneriate, dezvoltarea unor noi companii și instrumente.
FRIENDS Advertising a fost fondată în 2003, de Sorin Trâncă și Bojan Spasič, cea mai longevivă echipă de creație (15 ani) din industria autohtonă de publicitate. În 2006, FRIENDS a făcut primii pași către dezvoltarea către mediul digital, alocând resurse și competențe dedicate mediului online.
Agenția îl are ca acționar principal pe Sorin Trâncă și a avut o cifră de afaceri de 3.838.699 lei în 2012 (+67%). Printre proiectele de succes ale agenției se numără: relansarea Silva pentru Heineken România (2012), repoziționarea Love Plus pentru PSI România (2012), Let’s Do It Romania (2011), Spălătoria de Bărbați Axe (2008), rebranding-ul Delikat pentru Unilever (2007), repoziționarea Izvorului Minunilor (2007-2008), rebranding-ul Sibex (2011).